مدیرعامل بانک رسالت کشور گفت: اهدای کارخانه گلاب گیری در بردسیر به انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان، کاری دسته جمعی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدحسین حسین زاده، مدیرعامل بانک رسالت کشور در مراسم اهدای کارخانه میلیاردی گلاب گیری به انجمن حمایت از زندانیان کرمان گفت: ما نماینده ی جمعی از بچه های رزمنده و کارکنان خدوم شرکت فولاد هستیم و اهدای کارخانه مسئله شخصی نبود.

رییس هیئت مدیره هلدینگ صالحین افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند "اتاق جنگ آمریکا به خزانه داری تغییر یافته  است"، این به این معنیست که ما هم اکنون در جنگ اقتصادی قرارداریم.

وی تصریح کرد: این کارخانه با توجه به سابقه بالای کشت گل محمدی در بردسیر که قدمتی تاریخی دارد، می تواند در اقتصاد منطقه موثر باشد.

مدیرعامل بانک رسالت کشور یادآور شد: زندانیان اگر گرفتار هستند، در واقع خانواده هایشان بیشتر گرفتارند، آنها در حقیقت فرزندان محترمی دارند که نیازهایی دارند.

وی با اعلام اینکه این کارخانه می تواند به تولید بیفزاید، ابراز امیدواری کرد: درکنار این تولید، در وحله ی اول برای خانواده زندانیان، دوم در کسب وکارهای خرد و خانوادگی  و سوم در تولید منطقه موثر باشد.

حسین زاده اظهارکرد: ما نیز در مجموعه بانک رسالت در خدمت این مجموعه کاری هستیم.

یادآور می شود: در راستای حمایت از زندانیان مالی و جرائم غیرعمد و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی که زندانیان و خانواده‌های آنها را تهدید می‌کند، با عنایت محمدحسین حسین‌زاده رییس هیئت مدیره هلدینگ صالحین و مدیرعامل بانک رسالت کشور، به همراه علیرضا عکاف‌زاده، رییس هیئت مدیره مجموعه گلابگیران مشیز، کارخانه گلاب و آب معدنی بردسیر با ارزش مالی 45 میلیارد ریال به انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان اهدا شد.

انتهای پیام/ب

مراسم اهدای کارخانه گلاب گیری به انجمن حمایت از زندانیان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار