عملیات بازگشایی مسیر جاده ۲۰ متری شهرک جوشکاران تا جاده کمربندی یاسوج اصفهان تا دو روز آینده آغاز می‌شود.

 شهردار یاسوج در گفت گویی اختصاصی باخبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ گفت: تا دو روز آینده مسیربازگشایی بازگشایی مسیر جاده 20 متری شهرک جوشکاران یاسوجمسیر جاده 20 متری شهرک جوشکاران تا جاده کمربندی یاسوج-اصفهان جاده ۲۰ متری شهرک جوشکاران تا جاده کمربندی یاسوج به اصفهان عملیات بازگشایی آن آغاز می‌شود.
نستهن مقدم در حاشیه بازدید از این محور یکی از خواسته‌ها و انتظارات چندین ساله اهالی منطقه و شهروندان را بازگشایی این محور برشمرد و گفت:این محور به دلیل خاکی بودن و تردد بالای خودرو در آن ضرورت داشت که این مسیر هر چه سریعتر بازگشایی شود.
وی طول مسیراین محور را ۶۰۰ با عرض ۲۰ متر اعلام کرد و افزود:برای بازگشایی آن باید بیش از ۲۵ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام شود.
مقدم ادامه داد:در مرحله اول بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای بازگشایی این مسیر اختصاص داده شده است.
نستهن مقدم اضافه کرد:با تعریض و بازگشایی مسیر دسترسی به بخش کبگیان، روستا‌های جدول غوره، امامزاده مختار (ع) و جاده کمربندی یاسوج به اصفهان نزدیک‌تر و بخش اعظمی از بار ترافیک شهر یاسوج کاهش می‌یابد.
شهردار یاسوج ابراز امیدواری کرد عملیات خاکبرداری و خاکریزی این محور تا دو ماه آینده به اتمام برسد.
نستهن مقدم همچنین از اتمام طرح مطالعه ساخت پل پنجم بشار با ادامه مسیر ۴۵ متری شرف آباد به سمت جاده کمربندی یاسوج اصفهان خبر داد و گفت:برای اجرای این طرح بیش از ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است

انتهای پیام/غ

احداث جاده شهرک جوشکاران

برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.