نماینده بوشهر گفت: دولت آمریکا مذاکره و راه حل دپیلماسی را بی اعتبار کرد و نشان داد به مفاد قراردادی که خود هم یک طرف آن بود پایبند نیست.

دولت آمریکا راه حل دپیلماسی را بی اعتبار کردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در جلسه علنی امروز( یکشنبه 6 خرداد) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر سر پیچ بزرگ تاریخی و در آستانه یک آزمون بزرگ است؛ دشمنان دیرینه این ملت دندان تیز کرده و به کمین نشسته‌ است و شرط عبور از این مرحله تنها براساس یک اصل یعنی اتحاد راستین تمام ارکان کشور در بین احزاب، گروه های و طیف های مختلف است.

وی افزود: باید نصایح مقام معظم رهبری را در نظر بگیریم و اگر توان حل بحران های موجود را نداریم، بحران جدیدی نسازیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس تصریح کرد: رئیس جمهور تازه کار آمریکا عرف بین المللی را نمی شناسد، معنای تعهدات چند جانبه را درک نمی کند و نمی داند قطعنامه شورای امنیت به چه معناست.

خدری ادامه داد: دولت آمریکا مذاکره و راه حل دپیلماسی را بی اعتبار کرد و نشان داد آمریکا حتی به مفاد قراردادی که خود هم یک طرف آن بود پایبند نیست؛ پاسخ سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر برای بشریت مهم است که چه کسی بزرگ ترین زرادخانه هسته ای دنیا را دارد؟ چه کسی اولین بمب اتم را بر سر مردم بی‌گناه ژاپن فرود آورد؟

عضو کمیسیون انرژی اظهار کرد: به دولتمردان توصیه می‌کنم که مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا مقتدرانه بیاستند و این مهم نیازمند به کارگیری عقل سیاسی است.

وی ادامه داد: اگرچه مردم ایران شرایط بی ثبات بازار، افت ارزش پول ملی و تلاطم در بازار ارز و طلا، رکود اقتصادی و کمبود سرمایه گذاری را تحمل  می‌کنند، اما  تحمل اینکه سرمایه های مملکت توسط برخی به  ظاهر دولتمرد به چپاول برود را ندارند و خواستار برخورد با مفسدان اقتصادی هستیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم گفت: آقای رئیس جمهور! چرا کسی فریاد ما را نمی‌شنود، استان بوشهر امروز در سایه کم لطفی‌ها از قطار توسعه جا مانده است، با هر متر و معیاری که بسنجیم در حق این نگهبانان خلیج فارس کوتاهی شده است.

خدری همچنین خاطر نشان کرد: نام بوشهر برای شما برای به خوبی آشناست چراکه چرخ اقتصادتان با وجود بوهشر میچرخد، اما با کمال تاسف اقتصاد و معیشت و اشتغال مردمانم در بوشهر متوقف شده است؛ درست است که مردم استان بوشهر مردمی قانع هستند اما قناعت هم حد و اندازه‌ای دارد، از سعه صدر مردم بوشهر سوءاستفاده نکنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار