رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: سی تی اسکن بیمارستان رسول اکرم شهرستان کلاله امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در جلسه‌ای که با حضور مدیران و مسئولان حوزه بهداشت و سلامت در کلاله برگزار شد؛ گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طرف دانشگاه مجوز‌های لازم گرفته شده و ساختمان آن تکمیل و نیز رایزنی‌هایی با کمک فرماندارشهرستان و غراوی نماینده مجلس در حوزه وزارت بهداشت؛ تا پایان امسال سی تی اسکن بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله به بهره برداری می‌رسد.

فاضل افزود: این بیمارستان در سال ۹۶ با تخت‌های تحت پوشش خود توانست به ۸۶ هزار بیمار بستری و مراجعه کننده به اورژانس؛ خدمات درمانی ارائه دهد، ولی کمبودپزشک متخصص گریبانگیر خیلی از شهر‌های استان می‌باشد.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم که در رشته‌های اصلی مثل متخصص اطفال، داخلی، بیهوشی و جراحی در همه حوزه‌های بیمارستانی؛ در ۱۶ بیمارستان بصورت کامل بتوانیم پوشش کافی داشته باشیم.

فاضل افزود: در حوزه‌های بیمارستانی در بخش‌های مربوط به متخصص چشم، ارتوپد، مغز و اعصاب؛ با توجه به اینکه محدودیت‌های موجود در سطح کشور، برنامه ما در سال ۹۷ به نحوی است که در بیمارستان‌های کلاله، مراوه تپه و گالیکش که در آینده بهره مندی کامل داشته باشیم و بتوانیم تقسیم نیروی تخصصی را انجام دهیم.

انتهای پیام /گ/ق
 
 

سی تی اسکن بیمارستان رسول اکرم شهرستان کلاله افتتاح خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.