دبیرکل انصار الله تاکید کرد رژیم‌های سعودی و امارات میلیارد‌ها دلار برای حمایت از تکفیری‌ها در یمن هزینه و از اختلاف‌های سیاسی در این کشور استفاده کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدر الدین، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت ماه مبارک رمضان به بررسی تازه‌ترین تحولات مربوط به بحران یمن پرداخت و گفت، رژیم‌های سعودی و امارات میلیارد‌ها دلار برای حمایت از تکفیری‌ها در یمن هزینه و از اختلاف‌های سیاسی برای تجزیه بافت اجتماعی یمن سوءاستفاده کرده‌اند.

وی افزود: «متجاوزان سعودی از ابتدای تجاوز به یمن تلاش کرده اند میان مردم این کشور اختلاف و دشمنی ایجاد کنند. ائتلاف متجاوز آمریکایی، سعودی، اماراتی هر روز زشت‌ترین و شنیع‌ترین جنایت‌ها را علیه مردم یمن مرتکب می‌شوند و هدف آنان اشغال کشور ما است. نیرو‌هایی که به صف متجاوزان و نیرو‌های خارجی پیوستند جز اینکه مزدور آنان باشند به چیزی دست نمی‌یابند، ولی با اقدامات خود جنایت‌های متجاوزان را پوشش رسانه‌ای و سیاسی می‌دهند. تحولات یمن نتیجه یک تجاوز خارجی است که امارات و عربستان سعودی در رأس آن قرار دارند. همچنین آمریکا بخش اصلی جنگ علیه یمن است و به صورت مستقیم در این تجاوز مشارکت دارد و دارای نقش اطلاعاتی و لجستیکی است، از سوی دیگر به صورت مستقیم در عملیات بمباران که با جنگنده‌ها و خلبان‌های آمریکایی انجام می‌شود سهیم است.»

عبدالملک بدرالدین تصریح کرد: «سعودی‌ها و اماراتی‌ها ابزار‌های سر سپرده و بی اختیار آمریکا و اسرائیل در تهاجم علیه یمن هستند. افسران سعودی و اماراتی با افسران آمریکایی و اسرائیلی حاضر در منطقه المخا ارتباط دارند. آمریکا تهاجم به یمن را هدایت می‌کند و رژیم صهیونیستی نیز در پشت سرش قرار دارد. مقابله با تهاجمی که آمریکا از آن حمایت می‌کند یک واجب شرعی است. ملت ما نمی‌پذیرد که به مزدور نیرو‌های متجاوز تبدیل شود و مبارزه تنها راهی است که با آن می‌توانیم از کرامت و عزت خود دفاع کنیم.»

وی با بیان اینکه نبرد‌های ساحل غربی یمن را آمریکا هدایت می‌کند تاکید کرد: «متجاوزان محال است بتوانند نتایج نبرد‌ها در این منطقه را به سود خود به پایان برسانند. ملت یمن با تمام توان خود در مقابل متجاوزان در ساحل غربی خواهد ایستاد. ملت یمن در طول تاریخ ثابت کرده است می‌تواند سرزمین خود را از وجود هر اشغالگری پاک کند و ما امروز مصمم‌تر از گذشته و با تمام توان در مقابل متجاوزان خواهیم ایستاد و سرزمین خود را آزاد خواهیم کرد. دشمن موفق شده است بخش‌های حاشیه‌ای یمن را به اشغال خود درآورد، ولی اکثریت ملت یمن همچنان در مقابل متجاوزان ایستاده‌اند.»

عبدالملک بدرالدین همچنین تاکید کرد عربستان سعودی و امارات علیه ملت فلسطین نیز دست به توطئه می‌زنند. نتانیاهو تهاجم علیه یمن را بخشی از منافع مشترک اسرائیل و عربستان می‌داند. تهاجم عربستان سعودی و امارات علیه یمن در راستای تأمین خواسته‌های اسرائیل و منافع این رژیم قرار دارد. نقش اسرائیل و آمریکا در تهاجم علیه یمن به خوبی آشکار است.

انتهای پیام/ 

سخنرانی دبیرکل انصارالله درباره نقش آمریکا و رژیم صهیونیستی در تجاوز به یمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ن
۰۶:۴۵ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
نابودی السعود
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی
۰۲:۵۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
انشالله نابود ی رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار