دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

نیمار، جایگزین بیل و رونالدو

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به جدایی بیل و رونالدو از تیم رئال مادرید است.هر دو بازیکن اعلام کرده اند که پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم لیورپول تصمیم خود را در ارتباط با ماندن در این تیم می گیرند. پرز ،رئیس باشگاه رئال مادرید نیز در تلاش است تا با فروش و خروج این دو بازیکن ،نیمار جونیور،ستاره باشگاه پاریس سن ژرمن را به تیم خود بیاورد.

ساویچ تیم آینده خود را مشخص کرد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • سرگی میلینکویچ ساویچ بازیکن تیم لاتزیو در تلاش است تا در نقل و انتقالات تابستانی تیم خود را ترک کرده و در منچستریونایتد به فعالیت خود ادامه دهد. ساویچ دلیل علاقه به منچستریونایتد را سرمربیگری خوزه مورینیو در این تیم  دانسته است. برخی از تیم ها نیز از جمله رئال مادرید و آرسنال سعی می کنند تا این بازیکن را با مبلغ 150 میلیون یورو جذب کنند.

آلیسون به لیورپول می آید

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

نیمار جدایی از پاریس سن ژرمن را مزخرفات دانست

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • نیمارجونیور،بازیکن برزیلی تیم پاریس سن ژرمن جدایی خود از این  تیم را مزخرف دانست و بیان کرد احتمالی در رابطه با جدایی این بازیکن از تیم فرانسوی وجود ندارد.از سویی دیگر رئیس عربی این باشگاه اعلام کرده است در صورتی که تیمی بتواند مبلغ خروجی نیمار را پرداخت کند هیچ مشکلی برای خروج او ندارد.

بیل در کنار خوزه مورینیو

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • گرت بیل بازیکن تیم رئال مادرید در حال جدایی از این تیم است و تلاش می کند تا باری دیگر به لیگ برتر انگلیس بازگردد. او تیم منچستریونایتد را به عنوان هرف احتمالی خود دانست و در ادامه مورینیو نیز او را بازیکنی کلیدی دانسته و برای جذب این بازیکن تلاش  میکند.

دلوفئو در واتفورد  ماندگار شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • دلوفئو بازیکن سابق تیم بارسلونا که از طرف این تیم به صورت قرضی به تیمی دیگر رفته بود به صورت دائمی به واتفورد پیوست.از سویی دیگر این بازیکن علاقه بسیار زیادی به بازگشت به تیم بارسلونا داشت ولی لیونل مسی او را در حد و اندازه این تیم ندانست و هرگونه جابجایی او به بارسلونا را ناممکن دانست. بارسلونا برای فروش دائمی این بازیکن مبلغ 20 میلیون یورو را جذب کرده است.

         انتهای پیام/

       شایعات نقل و انتقالات پنج لیگ مطرح اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار