تنها به دلیل تراز ارتفاعی پایین‌تر از معبر منازل10 منزل مسکونی در خیابان سیدی ، شهید رجایی ، حر و دهنوی دچار آب گرفتگی جزبی شد که مشکل رفع شده است.

آب گرفتگی جزئی 10 منزل مسکونی در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیرخدمات شهری شهرداری مشهد گفت : 60 دستگاه تانکر جمع‌آوری آب‌های سطحی و 500 نیروی خدمات شهری در حال آماده باش هستند .

علیرضا صحراگرد افزود : به دلیل شدت بارش در شب گذشته عمده مشکلات در محدوده خیابان حر منطقه 6 به وجود آمده بود و انتهای خیابان مهر مادر، میدان قائم و عمده معابر شهر مخصوصا مناطق شرقی برای دقایقی روان آب جاری شود که نیروهای آتش‌نشانی و خدمات شهری با حضور به موقع خود این مشکلات جزیی را رفع کردند .

وی ادامه داد : به منظور رفع مشکلات احتمالی با آغاز بارش باران از شب گذشته 60 دستگاه خودروی مخصوص جمع‌آوری آب‌های سطحی و 500 نیروی کارگری در سطح مناطق به صورت آماده‌باش قرار گرفتند.

مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت : تنها به دلیل تراز ارتفاعی پایین‌تر از معبر منازل 10 منزل مسکونی در خیابان سیدی ، شهید رجایی ، حر و دهنوی دچار آب گرفتگی جزبی شد که مشکل رفع شده است .

صحراگرد افزود : از شهروندان درخواست می‌شود در روزهای بارندگی برای خدمت‌رسانی نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی همکاری لازم را داشته باشند .


انتهای پیام // ف.م
 



آماده‌باش 60 دستگاه جمع‌آوری آب‌های سطحی و 500 نیروی خدمات شهری

برچسب ها: شهرداری ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.