مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: آقایان با حضور در ترکیه برای مذاکره با تیام فقط ارزش و جایگاه آبی پوشان را کم می‌کنند.

اولیایی:آقایان فقط ارزش و موقعيت باشگاه استقلال را كم می کنندمحمد کاظم اولیایى مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت قرارداد استقلال و تیام گفت: وجود تضاد در باشگاه استقلال فقط باعث دغدغه هواداران مى شود چرا که یادم هست  قرارداد تیام یک سال و نیمه بود، اما پس از گذشت مدتى، مشخص شده قرارداد با این بازیکن مصدوم تنها یک نیم فصل بوده است.با وقوع چنین اتفاقاتى  متوجه مى شویم که تصمیم گیرى هاى درستى در امور فنى استقلال صورت نمی گیرد.

آقایان فقط ارزش باشگاه استقلال را کم می‌کنند

اولیایى ادامه داد:این تصمیم که مدیرعامل و معاون ورزشى یک باشگاه براى عقد قرارداد با یک بازیکن راهى کشور ثالث شوند و بازیکن هم در جلسه حضور نداشته باشد فقط باعث می شود که ارزش و جایگاه استقلال کم شود.

با زمانى موافق هستم

او درباره اینکه زمانى عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده در شان افتخارى نبوده که براى مذاکره راهى ترکیه شود بیان کرد: با صحبت هاى زمانى موافق هستم چرا که باشگاه استقلال بیش از ٧٠ سال قدمت دارد و بهترین باشگاه ایرانى در آسیا است. اما وقتى توفیقى و افتخارى براى مذاکره با بازیکنى که به قول خودشان آن‌ها را هم سر کار گذاشته راهى ترکیه مى شوند،کار درستى نیست و این موضوع نشان مى دهد که آقایان به طور آماتور در حال حرکت هستند و دستورى عمل مى کنند.

مدیران استقلال فقط کارمند هستند!

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال افزود:آقایانى که مدعى اداره باشگاه استقلال هستند باید بدانند که آن‌ها فقط کارمندان این باشگاه محسوب مى شوند و تصمیم ساز و تصمیم گیر نیستند و مجرى تصمیمات مجمع هستند و بار‌ها این مساله را عنوان کردم که باشگاه از جاى دیگرى اداره مى شود و آقایان فقط سعى بر این دارند که مجرى باشند.

امیدوارم استقلال قهرمان آسیا شود

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در پایان گفت: آرزو دارم باشگاه استقلال ستاره سوم و چهارم را بتواند در کوتاه مدت کسب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار