مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) به منظور شناخت و رفع آسیب‌های اجتماعی به صورت پایلوت در ۶ مدرسه استان اجرا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در ۶ مدرسه استان سیستان و بلوچستان از سال ۹۵ کلید خورد و در سال ۹۶ نیز اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در استان سیستان و بلوچستان در ناحیه یک آموزش و پرورش زاهدان و شهرستان زهک اجرایی شد، افزود: به دنبال اجرای این طرح ۸۵۶ نوع آسیب شناسایی شده است که به نوبه خود اقدامی موثر و تاثیرگذار در بخش پیشگیری و کنترل آسیب‌ها محسوب می‌شود.

نخعی تصریح کرد: مقرر شده در سال جاری این طرح در کلیه مدارس ناحیه یک زاهدان و شهرستان زهک اجرایی شود و در سال آینده نیز به طور فراگیر در کلیه مدارس استان اجرا شود.

وی ادامه داد: این طرح با تشکیل پرونده برای دانش آموزان مستعد و در خطر آسیب به کار مراقبت‌های حمایتی و مشاوره‌ای برای آن‌ها می‌پردازد و از این طریق به کنترل و رفع آسیب‌ها کمک می‌کند.

انتهای پیام/ع

 طرح «نماد» در مدارس سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار