مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خبرداد؛

اعزام ۲۵ ورزشکار لرستانی به مسابقات جاکارتا

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از اعزام ۲۵ ورزشکار لرستانی به مسابقات جاکارتا خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی یاور عزیز پور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: اداره ورزش استان در بحث اعتبارات رشد چشم‌گیری داشته است به‌گونه‌ای که اعتبارات این اداره کل در سال ۹۵ میزان ۱۱ میلیارد تومان بوده و در سال ۹۶ به ۴۱ میلیارد افزایش‌ یافته است.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۲ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان هم از اعتبارات ملی تخصیص‌یافته است، افزود: در حوزه اعتبارات شاهد رشد چشمگیری هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اظهار داشت: بیش از ۵۰ طرح ورزشی که شامل احداث ۴۰ زمین چمن مصنوعی است و همزمان با چهلمین فجر انقلاب افتتاح می‌شوند را در حال اجرا داریم و ادعا می‌کنیم که طرح های اداره ورزش هم ارزان‌تر و هم کاربردی‌تر به بهره‌برداری می‌رسد.

عزیز پور همچنین به آمار و ارقام حوزه ورزش‌های قهرمانی اشاره کرد و گفت: در سال ۱۳۹۳ تعداد ۶۳۴ عنوان قهرمانی داشتیم که در سال ۱۳۹۶ به هزار و ۸۲۸ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در یک برهه‌ای ورزشکاران ما برای اعزام به مسابقات حتی توان خرید لباس و کرایه هم نداشتند، افزود: برای اعزام ورزشکاران به هیات‌های ورزشی پول واریز کرده‌ایم و به هر ورزشکار که جهت مسابقات اعزام می‌شوند به‌صورت ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان کمک می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۵۱ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در لرستان داریم.

پور گفت: مبلغ ۶ میلیارد تومان از محل کمک‌های ابلاغی وزارت ورزش و جوانان به‌حساب هیات‌های ورزشی استان واریز کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: نیاز ورزش و ورزشکاران استان بیشتر از این مبالغ است.

انتهای پیام/م

کاروان ورزش لرستان در راه مسابقات جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.