خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی از ورود هیأتی از کره شمالی به پکن به منظور آماده‌سازی مقدمات برای نشست مقامات این کشور با آمریکا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از برخی منابع دیپلماتیک گزارش داد هیأتی از کره شمالی به ریاست یک مقام عالی رتبه این کشور امروز وارد پکن شد و به نظر می رسد قرار است این هیأت به منظور آماده سازی مقدمات برای نشست مقامات کره شمالی با آمریکا، در ادامه این سفر به سنگاپور برود.

طبق اعلام خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، «کیم چانگ سون»، رئیس کارکنان رهبر کره شمالی، ریاست هیأت کشورش در خصوص مسائل لجستیک و امنیتی در نشست آتی دونالد ترامپ و کیم جونگ اون که قرار است 12 ژوئن (22 خرداد) برگزار شود را به عهده خواهد داشت.

انتظار می رود مسئولان کره شمالی امروز بعدازظهر از پکن به سمت سنگاپور پرواز کنند. همچنین طبق اعلام شبکه «ان اچ کی» ژاپن، هیأتی آمریکایی به ریاست جو هاگین، نائب رئیس هیأت کارکنان کاخ سفید، حوالی ساعت 3 بعد از ظهر امروز به وقت محلی از پایگاه هوایی یوکوتا در ژاپن به سمت سنگاپور حرکت کرد. انتظار می رود دو طرف در ساعات ابتدایی روز سه شنبه با یکدیگر دیدار کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: چین ، کره شمالی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار