گلن بانسن صاحب و سازنده کوچک‌ترین خانه جهان است که حتی در یک ون معمولی جا می‌شود.

کوچکترین خانه جهان که در یک ون جا می‌شود +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبارداغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فکر زندگی کردن در یک خانه کوچک برای بسیاری از افراد غیرقابل تحمل است و می‌توان گفت همه علاقه دارند تا در بزرگترین خانه‌ها و قصرها زندگی کنند، اما گلن بانسن سازنده و صاحب یک خانه است که رکورددار کوچکترین خانه جهان در کتاب گینس است؛ خانه‌ای که حتی در یک ون معمولی هم جا می‌شود.

خانه‌ای که بانسن ساخته شبیه یک جعبه چوبی است که در مساحت 2 متر و 30 سانتیمتری آن هرگونه امکاناتی از جمله سینک ظرفشویی، میز غذاخوری و اجاق گاز دیده می‌شود. از جمله قابلیت‌هایی هم که این خانه بسیار کوچک دارد می‌توان از خوش منظره بودن و همراه بودن آن با صاحب خود را نام برد چرا که این خانه در یک ون معمولی جا می‌شود و بانسن هرجا می‌خواهد آن را می‌برد.

گلن بانسن، طراح، سازنده و صاحب کوچکترین خانه جهان درباره خانه خود می‌گوید: زمانی که درباره جنبش "خانه کوچک" شنیدم، انگیزه زیادی گرفتم اما بعد از تحقیق کردن و دیدن آن خانه‌ها، فهمیدم که این خانه‌ها آنچنان هم کوچک نیستند و همان موقع بود که به معنی واقعی کلمه، خانه‌ای کوچک ساختم. من با این خانه همراه می‌توانم هر زمانی که بخواهم به مسافرت بروم و همانجا زندگی کنم".

کوچکترین خانه جهان که در یک ون جا می‌شود +تصاویر

کوچکترین خانه جهان که در یک ون جا می‌شود +تصاویر

کوچکترین خانه جهان که در یک ون جا می‌شود +تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.