طرح هدایت آب‌های سطحی و ایستگاه تقلیل فشار گاز با سرمایه گذاری ۳ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال در شهرک صنعتی کیاسر در حال اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به ساخت و ساز ۲۰ واحد تولیدی در این شهرک صنعتی گفت: اطلاعات کلیه واحد‌های تولیدی استان برای برنامه‌ریزی در جهت کمک به آنان، در اختیار مسئولان قرار گرفته است.

وی افزود: ۱۶ واحد تولیدی این شهرک در رهن بانک قرار گرفتند که تاکنون ۸ واحد به تملک بانک در آمدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: واحد‌هایی که در تملک بانک قرار گرفتند با همکاری و تعامل بانک نسبت به واگذاری آن به سرمایه گذار جدید اقدام خواهد شد و ماندن در این شرایط، نه به نفع بانک بوده و نه به نفع صنعت استان است.

موسوی افزود: میزان آب تأمین شده ۱۵ لیتر بر ثانیه، برق ۱۲ مگاوات، مخابرات، منبع زمینی هزارمترمکعبی، شبکه فاضلاب و آسفالت معابر داخلی در شهرک صنعتی کیاسرانجام شده است.

وی مهمترین برنامه این شرکت را گازرسانی به شهرک صنعتی کیاسر  اعلام کرد و گفت: این شهرک صنعتی دارای ۴۸ هکتار وسعت است که ۳۲ واحد به بهره برداری رسیدند.

موسوی افزود :  اسناد ثبتی و تفکیکی شهرک صنعتی کیاسر اخذ شده است و  واحد‌های تولیدی می‌توانند از مزایای سند در دریافت تسهیلات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام /ر

اجرای طرح عمرانی در شهرک صنعتی کیاسر

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.