کارشناس فوتبال کشورمان گفت: خط دفاعی تیم ملی بسیار شکننده است و باید ترمیم شود تا به راحتی گل دریافت نکنیم.

حمید درخشان کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بازی تیم ملی مقابل تیم ملی ترکیه گفت: تیم ملی بازی خیلی خوبی را مقابل حریفش انجام داد. البته بهتر بود تیم ما پیش از این دیدار در رقابت‌هایی با سطح بالاتر به مصاف حریفان می‌رفت. به هر حال این شانس نصیب تیم ملی نشد و در حال حاضر هم زمان زیادی تا رقابت‌های جام جهانی باقی نمانده است و تیم ملی باید به سرعت خود را تقویت کند.

خط دفاعی تیم ملی بسیار شکننده است

  • او ادامه داد: بازی روز گذشته نشان داد تیم ملی تا چه حدی توانایی و یا نقطه ضعف دارد. تنها نکته‌ای که در این دیدار متوجه شدم این بود که خط دفاعی تیم ملی بسیار شکننده است و باید ترمیم شود. باید بازیکنانی در خط دفاعی تیم ملی حضور داشته باشند که کوچکترین اشتباهی رخ نداشته باشند، چرا که هرگونه اشتباه باعث می‌شود دروازه تیم ملی باز شود. البته در دیدار شب گذشته برخی بازیکنان هم در پست‌های غیر تخصصی بازی کردند و خیلی کارایی لازم را نداشتند.

فرصت زیادی تا رقابت‌های جام جهانی باقی نمانده است

  • درخشان بیان کرد:نتیجه بازی مقابل ترکیه زیاد مهم نبود و درسی که تیم ملی ما از این دیدار گرفت بسیار ارزشمند است. اکنون وقت آن است که ترمیم‌های لازم انجام شود چرا که فرصت زیادی تا رقابت‌های جام جهانی باقی نمانده است.

تیم ملی به حضور بازیکنان خط خورده نیاز داشت

  • او در مورد اینکه آیا نبود ۴ بازیکن خط خورده در تیم ملی به چشم می آید یا خیر، عنوان کرد:نبود این بازیکنان در خط دفاعی احساس می‌شد و تیم ملی به حضور بازیکنان خط خورده نیاز دارد. شاید اگر آن‌ها در بازی مقابل ترکیه در ترکیب تیم حاضر بودند می‌توانستند به خط شکننده دفاعی کمک زیادی کنند.

تصمیم نهایی با کی روش است

  • کارشنای فوتبال کشورمان درباره اینکه آیا لیست کی روش باید تغییر کند یا خیر گفت: کارشناسان نظرات خود برای بهبود عملکرد تیم ملی عنوان می‌کنند. ما کارشناسان فقط نظر‌های خود را برای تقویت تیم ملی اعلام می‌کنیم و در نهایت تصمیم نهایی با کی روش است.

وضعیت در صنعت نفت آبادان به زودی مشخص می‌شود

  • درخشان درباره خبر سرمربیگری اش در تیم صنعت نفت آبادان گفت: صحبت‌های مقدماتی برای حضور در این تیم را انجام داده ام و باید منتظر نظر نهایی باشگاه باشم.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار