رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملى عملکرد خوبى در دیدار برابر ترکیه از خود به نمایش گذاشت.

امیر عابدینى رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بازى تیم ملى مقابل ترکیه گفت: اینکه ما در سطح جام جهانى حرفى براى گفتن داشته باشیم بحث بسیار مهمى است، اما فکر مى کنم تیم ملى ما در نیمه دوم بازى مقابل ترکیه از هارمونى خاصى برخوردار بود و بچه‌ها در این دیدار به خوبى یکدیگر را پیدا مى کردند. بازیکنان به خوبى روى فرصت سازى کار مى کردند، بنابراین منصفانه باید گفت: تیم ملى عملکرد خوبى را از خود به نمایش گذاشت.

تاثیر بازیکنان غایب در لیست تیم ملی

  • او در مورد اینکه آیا در بازى شب گذشته غیبت ٤ بازیکن خط خورده از لیست تیم ملى به چشم مى خورد یا خیر بیان کرد: اینکه غیبت این بازیکنان در تیم ملى چه تاثیرى مى تواند داشته باشد یا خیر را باید آیتم به آیتم بررسى کرد تا به تجزیه و تحلیل کارشناسى رسید. من نمى توانم در حال حاضر این تجزیه را داشتم باشم که اگر این بازیکن بود یا نبود چه عملکردى براى تیم ملى ما رقم مى خورد. بنابراین بهتر است این موضوع توسط کارشناسان آنالیز شود تا آن‌ها با آمار و بررسى دقیق اعلام کنند که تیم ملى در بازى شب گذشته افت داشته اند یا خیر.

پرسپولیس به دلیل محرومیت آسیب مى بیند

  • عابدینى در مورد حضور ٢ باشگاه استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات عنوان کرد: پرسپولیس در گذشته متوجه محرومیت شده بود و این موضوع براى امروز نیست. باید با یک مدیریت خوب این روز‌ها به طورى سپرى شود که این مشکل زیاد به چشم نیاید. باید بازیکنانى از تیم هاى پایه براى این روزهاى سخت آماده و به تیم تزریق مى شد تا کمبودى احساس نشود، اما باز هم فکر مى کنم فرصت‌ها همچنان نسوخته و مى توان مشکلات را حل کرد. شک نکنید پرسپولیس به دلیل مساله محرومیت آسیب مى بیند.

مدیریت فوتبال به بى راهه مى رود

  • عابدینى بیان کرد:این روز‌ها برخى مسائل به گوشم مى رسد که همه نشان می‌دهد که مدیریت فوتبال ما به بى راهه مى رود و نداشتن تفکر و برنامه در فوتبال احساس مى شود. به طور مثال مدیران در نظر دارند تاریخ رفت و برگشت دیدار هاى آسیایى را تغییر دهند، اما همچنان هیچ اقدامى در این زمینه صورت نگرفته و به جاى اینکه نامه نگارى هاى لازم انجام بگیرد، دقیقه ٩٠ تازه به فکر جمع کردن موضوع خواهند افتاد.

استقلال و پرسپولیس تیم هاى بزرگى هستند

  • رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ادامه داد: استقلال تا به اینجا کارش را به خوبى انجام داده و شرایط خوبى را دارد. جا به جایى بازیکن در فوتبال عرف است و ما مى بینیم که در نقل و انتقالات خیلى از بازیکنان جا به جا مى شوند. استقلال و پرسپولیس هم تیم هاى بزرگ و با قاموسى هستند که بدون شک اگر بازیکنى از این ٢ تیم جدا شود این تیم‌ها دچار حاشیه نمى شوند.

همیشه در نقل و انتقالات اتفاقات شیرین براى یک تیم رقم نمی‌خورد

  • او در مورد اینکه آیا حضور افتخارى براى مذاکره با تیام در ترکیه درست بوده یا خیر گفت: هواداران همیشه علاقه دارند بازیکنى مورد علاقه شان به تیمشان بیاید و یا بازیکن محبوبشان از تیم نرود، اما همیشه در نقل و انتقالات اتفاقات شیرین براى یک تیم رقم نمی‌خورد و در این زمان هم مدیریت باید به نوعى عمل کند که تماشاگر احساس نگرانى نداشته باشد.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار