محمد تقی حلی‌زاده معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر شد

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در حکمی، محمد تقی حلی‌ساز را به عنوان معاون حج و عمره این مرکز منصوب کرد.

محمد تقی حلی‌زاده معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در حکمی ،محمد تقی حلی‌ساز را به عنوان معاون حج و عمره این مرکز منصوب کرد. 

در حکم سیدعلی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر خطاب به محمدتقی حلی‌ساز آمده است: «اکنون که جناب آقای دکتر پیرحسین کولیوند پس از چند سال تلاش و کوشش مخلصانه از سمت خود کناره‌گیری کرده‌اند با تقدیر و تشکر فراوان از وی با توجه به تعهد، تجربه، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی در زمینه خدمت به ضیوف الرحمن و آشنایی و شناخت از سرزمین وحی و اشراف کامل به امور مربوط، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از امکانات موجود در انجام وظایف محوله در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) موفق و مؤید باشی»
سوابق کاری

محمد تقی حلی‌ساز تحصیلات دانشگاهی خود را تا مقطع دکترای تخصصی در دانشگاه شیراز گذرانده و هم اکنون عضو هیئت علمی و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا... است.

وی مترجم و نویسنده بیش از ۱۰ عنوان کتاب است که از جمله آن‌ها می‌توان به "خود درمانی کمردرد"، "زبان خدا"، و "مبانی علمی انرژی درمانی" اشاره کرد.

حلی‌ساز، برگزیده برتر جشنواره علوم پزشکی رازی است و تا کنون بیش از ۸۰ عنوان مقاله و کار پژوهشی در مجلات علمی داخلی و بین المللی ارائه کرده است که از این حیث در زمره پیشگامان رشته طب فیزیکی و توانبخشی در ایران است.

برخی از سوابق اجرایی دکتر حلی‌ساز به شرح ذیل است:

قائم مقام مرکز ضایعات نخاعی بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی ۱۳۷۶ – ۱۳۷۳

ریاست کمیسیون عالی پزشکی بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی ۱۳۷۸ – ۱۳۷۴

جانشین ریاست بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) ۱۳۷۷-۱۳۷۹

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) ۱۳۸۰-۱۳۸۱

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) ۱۳۸۱-۱۳۸۴

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) ۱۳۸۴-۱۳۸۶

رئیس هیئت پزشکی حج و زیارت ۱۳۸۶-۱۳۸۹

ریاست بیمارستان چمران ۱۳۸۹-۱۳۹۵

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار