معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت:باید مراکز درمانی استان برای بیماران و معلولان مناسب‌سازی شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛علوم‌ مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی صبح امروز در کمیسیون مناسب‌سازی خراسان جنوبی با بیان اینکه رسالت اصلی تمامی دستگاه‌ها خدمت به مردم و جامعه است،گفت:باید مراکز درمانی استان برای بیماران و معلولان مناسب‌سازی شود.

 

وی با بیان اینکه رسالت اصلی تمام دستگاه‌ها خدمت به مردم و جامعه است،افزود:همچنین باید آیتم‌های مناسب‌سازی در اختیار ادارات قرار گیرد.

 

علوی مقدم گفت:10 درصد از اعتبارات آن دسته از شهرداری‌های خراسان جنوبی که در زمینه مناسب‌سازی حمل و نقل و اماکن عمومی اقدامات مطلوبی نداشته‌اند کسر و به شهرداری‌های موفق افزوده می‌شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی افزود:خراسان جنوبی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی دارد که باید همه دست در دست هم داده و استان را در سطوح بالا معرفی کنیم و از دستگاه‌های برتر در زمینه مناسب‌سازی تقدیر می‌شود.

 

وی گفت:مردم به خاطر کوتاهی مدیران ناراضی می‌شوند و امکانات دولت در اختیار عده‌ای قرار گرفته که قصد کمک به مردم را ندارند.

 

قائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز در این جلسه اظهار داشت:در حال حاضر در بسیاری از مراکز درمانی،بیماران باید پله‌های زیادی را برای درمان طی کنند و این امر شایسته نیست.

 

وی افزود:باید مراکز درمانی برای معلولان و بیماران نخاعی مناسب‌سازی شود و جامعه هدف ناچار به تردد در این اماکن است و باید هر چه سریعتر اقدامی نسبت به مناسب‌سازی آنها صورت گیرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.