نماینده رشت گفت: شب گذشته فرمانداران و استانداران بسیج شدند تا امضاهای نمایندگان را برای طرح سوال از رئیس‌جمهور کاهش دهند.

ماموریت فرمانداران و استانداران برای پس گرفتن امضاء طرح سوال از رئیس جمهورجبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به از حدنصاب افتادن سوال از رئیس جمهور، اظهار کرد: شب گذشته همه فرمانداران و استانداران بسیج شدند که امضاءهای سوال از رئیس جمهور را کاهش دهند که متأسفانه جمعی از نمایندگان هم راضی به پس گرفتن امضای خود شدند.

وی با اشاره به انتشار اسامی نمایندگانی که امضاءهای خود را پس گرفتند، ادامه داد: ما معتقدیم که باید اسامی نمایندگانی که پای امضای خود نمی‌مانند، منتشر شود.

نماینده مردم رشت تصریح کرد: البته در این موضوع تخلف صورت گرفته است، چرا که ساعت 12 آخرین فرصت بود، اما عده‌ای از نمایندگان پس از ساعت 12 شب گذشته امضاءهای خود را پس گرفتند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: از آنجایی که قبل از ساعت 12 تعداد نمایندگان متقاضی طرح سوال از رئیس جمهور تا حدنصاب بود، اما بعد از ساعت 12 از حدنصاب خارج شد، این موضوع خلاف آئین‌نامه است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
واقعا نمیدونم چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد جمالزهی کارمند استاندارد سیستان و بلوچستان
۰۹:۵۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
بله تمام این کارها صورت گرفته است
-
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
نمایندگان لیستی بیشتر از این توقع نیست لطفا اسامی منتشر شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
مگه میشه مگه داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
خود کرده را تدبیری نیست
آخرین اخبار