سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: ۶۰ اتوبوس برای اعزام زائران استان سمنان به مراسم ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصور کیایی سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۶۰ اتوبوس برای اعزام زائران استان سمنان به مراسم ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: امروز برای تداوم راه انقلاب اسلامی نیازمند به اندیشه‌های امام راحل هستیم و از سوی دیگر با توجه به‌قرار گرفتن سمنان در مسیر حرم تا حرم از مدت‌ها قبل برای این مراسم کمیته‌های مختلفی ایجاد شد تا بتوان با تقویت نقاط قوت و برطرف کردن ضعف‌ها در ارائه خدمات بهتر به زائران نقش‌آفرین باشیم.

سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: زائران ازنظر ایمنی سفر کاملاً سلامت خواهند بود چراکه تمهیدات لازم برای پیشبرد برنامه‌های مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) پیش‌بینی‌شده است.

احسان منصور کیایی گفت: در صورت بیشتر شدن تعداد زائران این آمادگی در اداره کل پایانه‌ها وجود دارد که تعداد اتوبوس بیشتری را منظور کند و از سوی دیگر برای اتوبوس‌های منظور شده تجهیزات مناسب در نظر گرفته‌شده است.

وی تصریح کرد: ارسال پیامک تسلیت برای متصدیان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای و برگزاری جلسه هماهنگی با صنوف حمل‌ونقل و تشکل‌های صنفی بخش مسافر از دیگر اقدامات این اداره کل در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم محسوب می‌شود.

انتهای پیام / ق

جزئیات اختصاص 60 اتوبوس برای اعزام زائران استان سمنان به مراسم ارتحال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار