فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از توقیف محموله یخچال‌های قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی مرودشت گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با ورود کالا‌های خارجی قاچاق و ممنوعه، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با هماهنگی مراجع قضائی اقدام به ایست و بازرسی در محور شیراز - اصفهان کردند.

وی افزود: ماموران هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و برای بررسی بیشتر، آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن تعداد ۲۴ دستگاه یخچال قاچاق کشف کردند و وسیله نقلیه را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت افزود: برخورد جدی پلیس با ورود کالا‌های خارجی و ممنوعه در سال حمایت از تولید داخلی از اولویت‌های اصلی شهرستان است که در این خصوص پلیس با اقتدار کامل اقدام خواهد کرد.

وی همچنین از شهروندان درخواست کرد برای حمایت از کالا‌های داخلی و زمینه سازی برای اشتغال فرزندان خود هرگونه اطلاعاتی را درخصوص تهیه، توزیع و حمل و نگهداری کالا‌های قاچاق در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

توقیف کالای قاچاق در مرودشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.