مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین از جریمه ۴۵ میلیارد ریالی متخلفان در دو ماه نخست امسال خبر داد.

️به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ محمود احمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در جلسه شورای قضایی افزود: در دو ماه نخست امسال هزار و ۴۰۰ پرونده در زمینه گرانفروشی، تقلب، کم فروشی و قاچاق تشکیل شده است که با مختومه شدن همه پرونده‌ها، متخلفان به پرداخت ۴۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

احمدی اضافه کرد: نبود لینک سامانه تعزیرات، دسترسی نداشتن به سوابق متهمان قاچاق و سامانه ثبت اسناد و املاک و استقرارنداشتن کامل سازمان اموال تملیکی از جمله مشکلات کنونی تعزیرات محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: در این ایام با افزایش قیمت برخی کالا‌ها مانند لبنیات، نهاده‌های دامی، کود، دام زنده، گوشت، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، مواد غذایی، سموم کشاورزی و کاغذ مواجه بوده ایم که در این زمینه گشت‌های مشترک همراه با دستگاه‌های ذی ربط وارد ماموریت شده اند.

حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان هم در این جلسه گفت: اگر بازار به صورت مرتب و منظم فعالیت مطلوبی داشته باشد روزی مردم تامین خواهد شد که تعزیرات در تنظیم بازار نقش مهمی دارد.

حجت الاسلام قدرتی افزود: در تلاشیم تا قزوین را به عنوان پایلوت دفاع از حقوق عامه مطرح کنیم تا مسائل زیست محیطی، کشاورزی، آب، فاضلاب و سایر امور شهروندی را مورد توجه قرار داده شود.

انتهای پیام/

جلسه شورای قضایی در قزوین

برچسب ها: دادگستری ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار