معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت : مالکین خودروهای گازسوز برای دریافت معاینه فنی شش ماه فرصت دارند اقداک کنند در غیر این صورت برای تحویل گاز سی.ان.جی به مشکل خواهند خورد.

مهلت شش ماهه برای دریافت معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز در خراسانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛محمد مقدوری در جلسه کارگروه استانداردسازی استان افزود: کارگاه‌هایی که در زمینه گاز سوز کردن خودرو‌ها فعالیت میکنند و فاقد مجوز هستند باید برای اجازه فعالیت اقدام نمایند در غیر این صورت سازمان صنعت و تجارت و معدن آنها را پلمپ خواهد شد.

وی همچنین گفت: به همین ترتیب شرکت پخش فراورده‌های نفتی باید موضوع را با جایگاه‌های سوخت در میان بگذارد و بعد از پایان مهلت تعیین شده از سوخت رسانی به افراد فاقد مجوز خودداری کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: سیستم نظارتی کارگروه نیز برای بررسی عملکرد و اجرای دقیق این موضوع فعال شود.

مقدوری درباره تاسیسات سیلندر پرکنی در استان هم گفت: مواردی هم که فاقد پروانه استاندارد هستند به سرعت باید برای گرفتن ان اقدام کنند.

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی جرثقیل‌های فعال در استان بویژه مشهد افزود: شناسایی، تهیه بانک اطلاعاتی از جرثقیل‌ها و اجباری شدن تاییدیه و گواهینامه ایمنی آن‌ها در زمان صدور پروانه ساختمانی ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: مهندسان ناظر باید این موضوع و نظارت بر ایمنی جرثقیل‌ها را به عنوان بخشی از وظایف خود در دستور کار قرار دهند.
 
انتهای پیام//د.ف
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.