مدیر دفتر قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان : بن تخفیف در پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان عرضه می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام ابوالفضل یعقوبی گفت: برای نخستین بار در طول برگزاری نمایشگاه‌های قرآن در اصفهان، بن تخفیف برای خرید کتب و نرم افزارهای علوم قرآنی ویژه علاقه مندان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: علاقه مندان به خرید کتاب از این نمایشگاه با مراجعه به شعبه بانک مستقر در پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با پرداخت ٣٠ درصد هزینه و ارائه کارت ملی، بن تخفیف دریافت کنند.
مدیر دفتر قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه ٥٠ درصد از هزینه این بن‌ها را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ٢٠ درصد آن راناشران پرداخت می کنند گفت: افراد با ارائه این بن تخفیف ، تنها ٣٠ درصد هزینه خرید کتب قرآنی را می‌پردازد و ٧٠ درصد مشمول تخفیف نمایشگاه می‌شود.
حجت الاسلام یعقوبی با تاکید بر اینکه این بن‌های تخفیف ویژه پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان بوده و تنها از ناشران مستقر در نمایشگاه می‌توان خرید انجام دادافزود: این بن ها به صورت روزانه توزیع می‌شود و ناشران نیز در پس از پایان روز کاری نمایشگاه لازم است قطعات بن کتاب را ممهور به مهر انتشارات خود نموده و به شعبه بانک تحویل دهند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: وزارت ارشاد ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.