حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت:از دهه ی نخست انقلاب شاهد فتنه‌ها بودیم، فتنه دهه ی 90، فتنه تعامل با دشمن است.

فتنه دهه ی 90 فتنه تعامل با دشمن است  به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی،نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عصر امروز در گردهمایی حوزه و انقلاب که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفا برگزار شد، با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین خطر در مقابل انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمن است،گفت: از دهه نخست انقلاب شاهد فتنه‌ها بودیم و در ابتدای انقلاب فتنه خلق مسلمان و دهه 60 فتنه ملی گرایی و قائم مقام رهبری را داشتیم، دهه 70 فتنه حاکمیت اصلاح طلبان سکولار و دهه 80 فتنه 88 در کشور ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در صراط مستقیم ماندن بسیار سخت تر از وارد صراط مستقیم شدن است، افزود: دهه 90 فتنه تعامل با دشمن است که باید مراقب برنامه ریزی دشمن در این زمینه باشیم، دشمن برای کشورمان برنامه ریزی‌های زیادی طراحی کرده است ومشکل آن‌ها با انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی دشمن رقم زده است، گفت: انقلاب اسلامی فراز و نشیب داشته است اما هیچ گاه توقف نداشته و پیشرفت داشته و گفتمان مقاومت را زنده و گقتمان سازش را نابود کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند انقلاب اسلامی را با خود آن از بین ببرد واسلام را به وسیله مسلمانان نابود کند و کارگردانی را پشت صحنه انجام دهند، تعامل سبب شده نیروهای انقلابی در مقابل انقلاب اسلامی قرار بگیرند.

وی افزود: اوباما گفت که من با برجام کاری با ایران کردم که هیچ کدام از رئیس جمهورهای آمریکا نتوانستند انجام دهند، این که در مقابل دوربین و دور میز مقابل مسئولان کشورمان بنشینند و لبخند بزنند هدف آمریکا بود و این اقدام برای جهان پیام‌های زیادی داشت، اوباما گفت توانستیم گفتمان مقاومت را بشکنیم و به ترامپ می گویم باید برای مقابله با ایران تعامل کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند جنگ استکبار با ما به خاطر انرژی هسته ای نیست، عنوان کرد: 160 موسسه علمی وابسته به دولت و دانشگاهی در آمریکا راه‌های مقابله با ایران را مورد بررسی قرار دادند و نقطه مشترک آن‌ها این بود که انقلاب اسلامی را باید از راه تعامل از بین برد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی اضافه کرد: دشمن این موضوع را صریحاً اعلام کرد برای تغییر در ایران باید در انتخابات خبرگان این تغییر را آغاز کنیم وباید جنس رهبری را تغییر دهیم، دشمن یکی از جریان‌های جدی که دنبال می‌کند و از 10 برجام بدتر است قداست‌زدایی از رهبری است و ولایت را از تمرکز بیندازد و در این زمینه از برخی از مراجع تقلید ناامید نیستند.

وی عنوان کرد: 22 بهمن سال 94 گفتند که می‌خواهیم انقلاب اسلامی را به روز کنیم، انقلابی زدایی از شخصیت‌ها توسط برخی مسئولین دنبال می‌شود و گفته می‌شود امام حسین (ع) و رسول خدا اهل مذاکرات بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بابیان اینکه برخی مسئولین انقلابی‌ها را به بهانه تندوری از صحنه خارج می‌کنند، تصریح کرد: مسئولین پس از مذاکرات با غرب و آمریکا در برجام باختند و همه چیز را از دست دادند ولی بازهم طلبکار هستند.

انتهای پیام/ش

سخنان نماینده ولی فقیه در سپاه در گردهمایی حوزه و انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار