مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: مجموع کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان در دو ماهه نخست سالجاری از لحاظ ارزش 14 درصد و از حیث وزن 112 افزایش داشته است .

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت:مجموع کالا‌های وارداتی از طریق گمرکات استان در دو ماهه نخست سالجاری 3 میلیون و 976 هزار و 382 دلار به وزن 3 هزارو 436 تن می‌باشدکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش 14 درصد و از حیث وزن 112 افزایش داشته است.

مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه گفت: با تاکید بر اینکه در مجموع کالا‌های وارداتی به استان از 6 کشور وارد می‏شود، بیان کرد:کشورچین با 1 میلیون و 829 هزارو 567 دلارکالا به وزن 420 تن جایگاه اول را در بین کشور‌های طرف معامله واردات قطعی گمرکات استان کرمانشاه در دو ماهه نخست سالجاری به خود اختصاص داده است.

خلیل حیدری ادامه داد: طی مدت یاده شده کشور عراق با 964 هزارو 240 دلارکالا و ترکیه با 735 هزار و 664 دلار درجایگاه دوم و سوم قرار دارند.
وی: بیشتر کالا‌های وارد شده از طریق گمرکات استان را نخ بسیارمقاوم ازپلی استرهاآماده نشده برای خرده فروشی، جعبه فرمان برای سواری سواری کاری وانت و تراکتورکشاورزی، آلیاژ‌های آلومینیوم کارنشده، اسپکتروفتومتر و. عنوان کرد.



انتهای پیام/ز

واردات گمرکات استان کرمانشاه 14 درصد رشد داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.