مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در ۲ ماهه امسال یک میلیون و ۵۲۸ هزارو ۴۲۲ دستگاه وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: ۴۵ دستگاه تردد شمار نصب شده در محور‌های استان، تردد یک میلیون و ۵۲۸ هزارو ۴۲۲ دستگاه خودروی ورودی به استان را ثبت کرده اند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و ۳۴۱ هزار و ۴۰۱ تردد بوده است.
وی اظهار کرد: در ۲ ماهه امسال میزان تردد ورودی و خروجی در محور‌های استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۳.۹ و ۱۷.۲ درصد افزایش داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: شمار تردد‌های خروجی از استان در ۲ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۷.۲ درصدافزایش یافته است.
بدیعی مقدم اظهار کرد: در این مدت یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۴۸۱ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۲۷۲ دستگاه وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به اینکه ساعت اوج تردد‌ها در ساعت ۱۹ تا ۲۰ بوده است، افزود: ۸۹.۳ درصد از تردد‌های ثبت شده مربوط به ناوگان سبک و مابقی مربوط به ناوگان سنگین بوده است.
بدیعی مقدم گفت: در ۲ ماهه امسال بیشترین تردد‌ها از مسیر بجنورد- شیروان و بالعکس و اسفراین- بجنورد و بالعکس و قوچان - فاروج گزارش شده است و کمترین میزان تردد نیز از محور جاجرم- امیر آباد و بالعکس و حاجرم - سنخواست و بالعکس به ثبت رسیده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در ۲ ماهه سال جاری محور چمن بید – جنگل گلستان (رباط قره بیل)، میامی – گرمه (بلعکس) دارای بیشترین سهم ترددوسایل نقلیه سنگین بوده اند.
انتهای پیام/آ


ثبت تردد‌های ورودی و خروجی از محور‌های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.