«اریک گریتنز» پس از ماه‌ها کشمکش بر سر پرونده‌های رسوایی جنسی، در نهایت از سمت خود به عنوان فرماندار میزوری استعفا کرد.

استعفای فرماندار ایالت میزوری آمریکا به دلیل رسوایی جنسیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «اریک گریتنز»، فرماندار ایالت میزوری آمریکا روز گذشته (سه شنبه) به دلیل پرونده های رسوایی جنسی، از سمت خود کناره گیری کرد.

وی با اعلام این خبر گفت روز جمعه ساعت 5 عصر به وقت محلی به طور رسمی از سمت خود به عنوان فرماندار میزوری کناره گیری می کند.

این مرد 44 ساله در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: «من این شغل را انتخاب کردم تا برای مردم میزوری بجنگم. من از همه آنهایی که در این راه کنار من بودند تشکر می کنم. ماه های اخیر واقعا برای من، خانواده ام، دوستانم و بسیاری از مردم دیگر سخت بوده است. این مصیبت فشارهای زیادی را به خانواده من وارد کرد و به آنها آسیب رساند. من عالی نیستم؛ اما قانون شکنی هم نکرده ام.»

این فرماندار با چندین اتهام روبرو بود و یک کمیته تحقیقاتی مشغول بررسی طرح استیضاح او بود. یکی از این اتهامات در ارتباط با رابطه نامشروع او با یک زن و در عین حال عکسبرداری از او بدون رضایتش بوده است. وی در پرونده ای دیگر متهم است که از فهرست خیرین یک مرکز خیریه برای درخواست کمک مالی برای کمپین انتخاباتی اش استفاده کرده است.

اتهامات علیه اریک گریتنز از سال 2015 یعنی زمانی آغاز شد که یک زن در دادگاه او را متهم به فساد اخلاقی کرد و گفت که این مرد بدون رضایتش از او عکسبرداری کرده است.

این درحالی است که گریتینز همه این اتهامات را رد کرده و فقط به داشتن رابطه با یک زن اعتراف کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، فساد اخلاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار