رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت:با اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های جایگزین حبس، تعداد محکومان در زندان‌های خراسان رضوی از سال ۱۳۸۶ تاکنون بیش از شش درصد کاهش داشته است.

تعداد زندانیان خراسان رضوی از سال ۸۶ سیر نزولی داشته استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام محسن لزگی در مراسم جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در گناباد افزود: همچنین آمار زندانیان در گناباد در این مدت سه و سه دهم درصد کاهش یافته است.
 
وی با بیان اینکه 40میلیارد ریال برای آزادی 300نفر از محکومان جرائم غیرعمد زندانی در این استان نیاز است گفت: این محکومان برای آزادی چشم انتظار یاری خیران هستند و باید از فرصت ماه مبارک رمضان و چنین مراسمی حداکثر بهره را گرفت.

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی افزود: ستاد دیه و اداره کل زندان‌های خراسان رضوی پس از مذاکره با شاکیان برای تخفیف در محکومیت‌های مالی زندانیان همه ساله مبالغی از این طریق تخفیف می‌گیرند و زمینه آزادی تعدادی از آن‌ها فراهم می‌شود.


دادستان عمومی و انقلاب گناباد هم در این مراسم گفت: 15 نفر محکومان مالی غیرعمد زندان این شهرستان برای آزادی چشم انتظار کمک خیران هستند و از سال 1386 هشت نفر از این محکومان با کمک‌های مردمی آزاد شده اند.

حمیدرضا بنی اسدی افزود: خیران گنابادی و بجستانی در جشن گلریزان پارسال 988 میلیون ریال برای آزادی محکومان جرائم مالی غیرعمد قول مساعد دادند که 842 میلیون ریال آن محقق شد.

وی گفت:خانواده‌های زندانیان به علت نبود سرپرست خود با مشکلات مختلفی مالی، اخلاقی و اجتماعی دست به گریبان هستند.

گفتنی است 100 خانوار وابسته به زندانیان زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان گناباد و بجستان قرار دارند.
 
انتهای پیام// ج.ر
 

برگزاری مراسم جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمددر گناباد

برچسب ها: قوه قضاییه ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.