رئیس سازمان حج و زیارت استان همدان از کاهش هزینه سفر به عتبات عالیات در ماه رمضان خبر داد.

کاهش هزینه سفر به عتبات وعالیات درماه رمضانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن ساغر چی، رئیس سازمان حج و زیارت استان همدان  با اشاره به کاهش هزینه سفر به عتبات در ماه رمضان گفت: متقاضیان  می توانند در قالب این بسته های ارزان قیمت، تسهیلات 500 هزار تومانی دریافت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از مردم علاقه‌مند به حضور در حرم ائمه اطهار(ع) در شب‌های قدر هستند، بنابراین با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اعزام زائران به عتبات عالیات در شب‌های قدر نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه «شمسا» سازمان حج و زیارت در قالب طرح ابرار بسته‌های ارزان‌قیمتی را اعلام کرده است، ادامه داد: این بسته‌های ارزان قیمت ویژه ماه مبارک رمضان است.

رئیس سازمان حج و زیارت استان همدان خاطرنشان کرد: این سفر به صورت 6 و 7 شب است که 6 شب با قیمت 850 هزار تومان و هفت شب با قیمت یک‌ میلیون تومان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این سفر به منظور سهولت برای افرادی که تقاضای سفر در شب‌های قدر را داشتند، در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در سفر 6 شب، زائران دو شب در نجف، سه شب در کربلا و یک شب در کاظمین خواهند بود.

ساغرچی به استفاده از تسهیلات 500 هزار تومانی برای متقاضیان سفرهای ارزان‌قیمت به عتبات اشاره کرد و گفت: متقاضیان برای دریافت تسهیلات می‌توانند از طریق دفاتر زیارتی به بانک رسالت معرفی شده و تسهیلات دریافت کنند.

انتهای پیام/ج

کاهش هزینه سفر به عتبات در ماه رمضان با تسهیلات 500 هزار تومانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.