سرمربی سایپا به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران و سردار آزمون پرداخت.

دایی: به درخشش تیم ملی در جام جهانی و جام ملت های آسیا امیدوارم/آزمون آینده روشنی داردبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز، علی دایی سرمربی ۴۹ ساله تیم سایپا و مهاجم سابق تیم ملی ایران که سابقه بازی در تیم‌های بایرن مونیخ و هرتابرلین را در کارنامه دارد، آینده تیم ملی ایران و سردار آزمون مهاجم جوان ایرانی را روشن توصیف کرد.

علی دایی که در جام‌های جهانی ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشت گفت: دوست ندارم درباره خودم صحبت کنم. معتقدم که سردار آزمون با اینکه هنوز جوان است بازیکن بزرگی است. تیم ملی مهاجمان جوان خوبی در اختیار دارد و سردار یکی از مهاجمانی است که آینده روشنی دارد، امیدوارم او در آینده مسیر درستی را انتخاب کند و بتواند در ترکیب تیم ملی و همچنین تیم باشگاهی اش تاثیرگذار باشد.

اسطوره فوتبال ایران ادامه داد: جام جهانی می‌تواند سکوی پرتاب خوبی برای بازیکنان باشد و من مطمئنم که سردار از روسیه به یک باشگاه بزرگ تر می‌رود.

دایی در مورد پیش بینی اش از عملکرد تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: بسیار امیدوارم که تیم ملی در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد و پس از آن قهرمان جام ملت‌های آسیا شود. ما تیم پرمهره‌ای در اختیار داریم و بازی برابر ایران برای هیچ تیمی آسان نیست. اگر بتوانیم همین روند را حفظ کنیم دلیلی برای موفق نشدن وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

اظهارات دایی در مورد پیش بینی اش از عملکرد تیم ملی در جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار