سنگاپور ایرلاینز در ماه اکتبر طولانی‌ترین پرواز بدون توقف جهان را راه‌اندازی می‌کند.

تجربه طولانی‌ترین پرواز بدون توقف جهان در ماه اکتبر محقق می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز روز چهارشنبه اعلام کرد در ماه اکتبر طولانی‌ترین پرواز بدون توقف جهان را راه‌اندازی خواهد کرد که شامل سفری حدودا نوزده ساعته میان سنگاپور و آمریکاست.

این پرواز که مسیری 15330 کیلومتری رکورد طولانی ترین پرواز قطر ایرویز میان دوحه و اوکلند را می شکند. سنگاپور ایرلاینز و همچنین شرکت استرالیایی کانتاس ایرویز و یونایتد کانتینانتال هولدینگ آمریکا پروازهای بسیار طولانی را با یک یا چند توقف از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر می کنند.

سنگاپور پیش از این، تحقق این وعده را تا سال 2013 وعده داده بود.

سنگاپور ایرلانیز در حال حاضر نخستین و تنها مشتری ایرباس A350-900ULR است که برای پروازهای طولانی طراحی شده است. سنگاپور ایرلانز هفت فروند از این هواپیما سفارش داده است که نخستین هواپیما باید در ماه سپتامبر و باقی آنها تا پایان سال تحویل داده شوند. سنگاپور ایرلاینز قصد دارد پس از آن سفر بدون توقف میان سنگاپور و لس آنجلس هم راه اندازی کند.

شرکت کانتاس هم اعلام کرده است قصد دارد یا A350-900ULR یا 777X بوئینگ را خریداری کند تا در سال 2022 پرواز بدون توقف میان سیدنی و لندن را راه اندازی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آسیا ، هواپیما ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار