ملی پوش شنا کشورمان درباره کاهش پاداش مدال آوران گفت: این موضوع باعث شده انگیزه ام برای حضور در بازی‌های آسیایی را از دست بدهم.

پاداش وزارت ورزش انگیزه ام را برای حضور در جاکارتا از بین بردبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی انصاری ملی پوش شنا و بهترین شناگر ایران چند ماهی است برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا در اردو به سر می‌برد. انصاری یکی از مدال آوران بازی‌های کشور‌های اسلامی بود که با توجه به 2 مدال برنز تیمی و یک برنز انفرادی بر اساس مصوبه ستاد عالی کشور‌های اسلامی باید ۱۶ سکه دریافت می‌کرد، اما با بد قولی وزارت ورزش و جوانان پنج و نیم سکه گرفت.

او در این باره گفت: برایم جای سوال است که با وجود مصوب شدن سکه‌های مدال آوران بازی‌های کشور‌های اسلامی، چرا وضعیت پرداخت سکه‌ها به این شکل بود؟ سکه‌ها بر چه اساسی داده شد؟ به ما گفته شد که فقط سکه‌های مدال اول کسانی که چند مدال کسب کرده اند به طور کامل پرداخت می‌شود و پاداش مدال‌های بعدی ۱۰ درصد خواهد بود. آیا مدال دوم و سوم من در رنکینگ بازی‌های کشور‌های اسلامی تاثیری کمتری از نصف داشت که حالا باید به این شکل پاداش بگیرم.

انصاری افزود: وقتی در مراسم از تجلیل از ورزشکاران متوجه تعداد سکه‌ها شدم تصمیم گرفتم به شهرم برگردم. چمدان هایم را هم بستم، اما اطرافیان منصرفم کردند. با این شرایط واقعا روحیه ام را از دست داده ام. مدت ها است در اردو هستم و زیر بار هزینه‌های زیادی رفته ام در حالی که می‌توانم در شهر خودم (میانه) درآمد خوبی داشته باشم و به راحتی زندگی کنم، چون هزینه‌ها در شهرم بسیار ناچیز است.

بهترین شناگر ایران ادامه داد: از کجا معلوم با این همه تلاش، هزینه و دوری از خانواده برای حضور در بازی‌های آسیایی، مسئولان ورزش درباره پاداش‌ مدال های جاکارتا روی حرف خود بمانند؟ اگر قرار باشد این اتفاق بیفتند چرا باید تمرین کنم. در بازی‌های کشور‌های اسلامی فشار زیادی را تحمل کردم و دائم مسابقه دادم که نتیجه این شد.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

اظهارات انصاری درباره پاداش وزارت ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار