مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن گفت: طبق اسناد و مدارک موجود بسیاری از ساختمان‌های مسکن مهری که وزارت راه و شهرسازی در تعاونی‌های آنها حضور دارد، مشکلات بیشتر به چشم می‌خورد.

ریشه مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر قراردادهای سه جانبه است/ مجوز فعالیت‌های تعاونی‌های مسکن مهر از سوی وزارت راه وشهرسازی ارائه شده استاسماعیل خاک‌فرجی مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی مسکن کارکنان دولت در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه بسیاری از مشکلاتی که تعاونی‌های مسکن مهر ایجاد کرده‌‌اند به دلیل ارایه مجوز از سوی وزارت راه‌ وشهرسازی بوده است، اظهار کرد: بسیاری از مدیران تعاونی‌های مسکن مهر کارگران تأسیساتی و بنگاهی بودند که تخصصی در این زمینه نداشتند اما با ارایه مجوز به آنها مدیرعامل و یا هیئت مدیره تعاونی‌ مسکن مهر شدند.

وی افزود: بسیاری از این تعاونی‌ها مجوز ساخت 200 تا 300 واحد را گرفته و بعد از مدتی پروژه‌ها را به صورت ناقص و یا با افزایش قیمت چند برابر به متقاضیان تحویل دادند.

خاک‌فرجی با بیان اینکه بسیاری از تعاونی‌های مسکن مهر در قالب قراردادهای سه‌جانبه ایجاد شده است، گفت: طبق اسناد و مدارک موجود بسیاری از ساختمان‌های مسکن مهری که وزارت راه و شهرسازی در تعاونی‌های آنها حضور دارد، مشکلات بیشتر به چشم می‌خورد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن تصریح کرد: تعداد انگشت ‌شماری از تعاونی‌های مسکن مهر در قالب بخش تعاون، مشکلاتی برای اعضای آنها ایجاد کرده‌ است که مرحله به مرحله در حال رفع نواقص پروژه‌های آنها هستیم.

خاک‌فرجی اظهار کرد: بسیاری از واحدهای مسکن مهری که هم اکنون نیمه‌کاره مانده‌اند و مشکلات آنها دیگر غیرقابل رفع است، مربوط به قراردادهای سه‌جانبه‌ای است که وزارت راه و شهرسازی نیز در آنها حضور دارد.

وی تأکید کرد: متأسفانه بسیاری از این پروژه‌ها شکست خورده‌اند و یا پروژه‌های باقیمانده با افزایش قیمت چندین برابری و یا نیمه‌کاره تحویل متقاضیان  شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار