گوشه‌ای از زندگی نامه یکی شهید حبیب محمود زاده از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.
شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.
شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید حبیب محمود زاده یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید.
شهید حبیب محمود زاده در سال 1342 در شهرستان شاهین دژ دیده به دنیاآمد و در یك خانواده مذهبی و متدین پرورش یافت. تا كلاس دوم راهنمائی تحصیل كرد و به علت مشكلات زندگی از ادامه تحصیل محروم ماند و جهت كسب رزق و معشیت همراه دائی خود مشغول دوچرخه سازی شد و بعد از رسیدن به سن سربازی داوطلبانه به خدمت وظیفه اعزام و بعد از گذراندن دوره آموزش راهی جبهه ها شد.
شهید بزرگوار از روحیه بسیار بالایی برخوردار بود و در عملیات های در صف اول نبرد قرار می گرفت تا اینكه در تاریخ1362/2/24 در منطقه شلمچه پس از رشادتهای فراوان به شهادت رسید .

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید حبیب محمود زاده

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار