فرماندار دشتی گفت: با توجه به ظرفیت خوب شهرستان در حوزه فرهنگی و در راستای حمایت از هنرمندان، اعتبارات فرهنگی افزایش یابد.

در راستای حمایت از هنرمندان شهرستان دشتی اعتبارات فرهنگی افزایش یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  عبدالله نادری صبح چهارشنبه در نشست با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: در چند سال اخیر اقدامات خوبی توسط اداره فرهنگ و ارشاد استان و شهرستان صورت گرفته و رضایت‌مندی خوبی در بین هنرمندان شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه عملکرد اداره ارشاد شهرستان مطلوب است، افزود: این اداره در حوزه کتاب و کتاب خوانی به خوبی در سطح کشور درخشیده و موفقیت‌های ارزشمندی را نصیب این شهرستان کرده است.

نادری یادآور شد: قطعا ما نیز در اعتبارات عمرانی سال جاری نگاه ویژه‌ای به بخش فرهنگ و هنر خواهیم داشت و برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم.

فرماندار دشتی گفت: در راستای حمایت از هنرمندان در جلسات شورای اداری شهرستان از انجمن‌های هنری برای انعکاس عملکرد خود دعوت به عمل می آید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت خوب شهرستان در حوزه فرهنگی و استعدادهای خوبی که هنرمندان دشتی دارند انتظار داریم اعتبارات فرهنگی دشتی از محل منابع ملی افزایش یابد.

نادری تصریح کرد: به تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان اعلام شد که در اجرای برنامه‌های خود از ظرفیت هنرمندان و سمن‌های شهرستان استفاده کنند.

انتهای پیام/م

اعتبارات فرهنگی شهرستان دشتی افزایش یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.