مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: مبلغ قرارداد نصرتی مدافع سابق تیم فوتبال گسترش فولاد را به راحتی نخواهم داد و از او شکایت کرده ام.

 هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ؛درباره پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم گفت:باشگاه گسترش فولاد با تمامی بازیکنان خود تسویه حساب کرده است و تنها محمد نصرتی،به علت رفتار نامناسبش طلبش را به راحتی  نمی گیرد.


به علت مصاحبه های اخیر محمد نصرتی و نشراکاذیب درباره من وباشگاه گسترش فولاد،از این بازیکن شکایت کرده ام

نصیر زاده در ادامه گفت: به علت مصاحبه های اخیر محمد نصرتی و نشراکاذیب درباره من وباشگاه گسترش فولاد،از این بازیکن شکایت کرده ام و در حال پیگیری شکایت خود هستم،نصرتی باید در دادگاه حاضر شود و درباره صحبت های اخیر خود توضیح بدهد.اگر نصرتی رفتار مناسبی داشت مبلغ قرارداد خود را تا به الان دریافت کرده بود و مشکلی نیز پیش نمی آمد.

مشکلی برای اداره دو تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز وجود ندارد

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد درباره امکان مالکیت و اداره دو تیم لیگ برتری گسترش فولاد وتراکتور سازی تبریز گفت: گسترش فولاد طبق قانون تجارت ثبت شده و به شکلی تقسیم شده که زنوزی سمتی در این باشگاه ندارد و مشکلی ازاین جهت نیست. اکثر ارگان هایی که در لیگ برتر فوتبال تیمداری می کنند مسئولیت ۲ تا سه تیم را به صورت همزمان بر عهده دارند اما حداقل تفاوت گسترش فولاد و تراکتور این است که آنها توسط یک هلدینگ که ۲۹ شرکت مجزا در زیر مجموعه خود دارد اداره می شوند و به همین دلیل مشکلی برای ادامه فعالیت این دو باشگاه وجود ندارد.زنوزی سمتی در این باشگاه ندارد و مشکلی ازاین جهت نیست و اکثر ارگان هایی که در لیگ برتر فوتبال تیمداری می کنند مسئولیت ۲ تا سه تیم را به صورت همزمان بر عهده دارند اما حداقل تفاوت گسترش فولاد و تراکتور این است که آنها توسط یک هلدینگ که ۲۹ شرکت مجزا در زیر مجموعه خود دارد اداره می شوند و به همین دلیل منعی برای ادامه فعالیت این دو باشگاه وجود ندارد.

او ادامه داد: با خرید امتیاز باشگاه تراکتورسازی توسط محمدرضا زنوزی مسائلی پیش آمده مبنی بر اینکه از این پس تراکتور و گسترش فولاد از یک منبع مالی تغذیه می شوند و به همین خاطر نمی توانند با مالکیت زنوزی در لیگ برتر حضور یابند. این در حالی است که این دو تیم از دو شرکت مجزا تامین مالی می شوند و مشکلی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

در ایران بسیاری از تیم ها از یک منبع مالی تغذیه می کنند ،برای مثال وزارت صنعت، معدن و تجارت با داشتن بیشترین تیم در لیگ برتر یعنی سایپا، پیکان، فولاد، سپاهان و ذوب آهن رکورددار است. همه این تیم ها منبع مالی مشترکی دارند و حتی وزارت نفت نیز امسال با داشتن نفت آبادان، پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان بعد از وزارت صنعت در رده دوم قرار می گیرد.

نصیر زاده:پول نصرتی را به راحتی نخواهم داد


انتقال امتیاز گسترش فولاد تبریز به خونه به خونه شایعات فضای مجازی است

نصیر زاده در واکنش به خرید امتیاز این باشگاه توسط خونه به خونه بابل بیان کرد: تا این لحظه هیچ تصمیمی برای واگذاری یا حفظ باشگاه گسترش فولاد تبریز گرفته نشده و آنطور ک همتوجه شدم تصمیم نهایی در این خصوص در نیمه دوم خرداد ماه گرفته خواهد شد و خرید امتیاز این باشگاه توسط خونه به خونه بابل فقط شایعات فضای مجازی است و صحت ندارد.

نصیر زاده:پول نصرتی را به راحتی نخواهم داد


فیروز کریمی ثقرار داد اولیه خود را امضا کرده است اما وضعیت قرارداد نهایی تا 2 هفته دیگر مشخص خواهد شد.

نصیر زاده درباره تمدید قرار داد فیروز کریمی برای مربی گری تیم فوتبال گسترش فوتبال تبریز بیان کرد:فیروز کریمی ثقرار داد اولیه خود را امضا کرده است اما وضعیت قرارداد نهایی تا 2 هفته دیگر مشخص خواهد شد.
مدیرعامل گسترش فولاد تبریز  در پاسخ به این سوال که واگذاری این باشگاه مانند تراکتورسازی به شکل مزایده خواهد بود یا این که باشگاه به هرکسی که زنوزی تمایل داشته باشد می تواند واگذار شود گفت: مزایده تراکتورسازی به این دلیل بود که آنها در بورس حاضر بودند ولی گسترش فولاد وارد بورس نشده است و به هرکسی می تواند به راحتی واگذار شود.

سرمربی پدیده مدیر فنی تراکتور سازی شد

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان در خصوص واگذاری باشگاه تراکتورسازی تبریز، پنجم خرداد ماه این باشگاه به طور رسمی به «محمدرضا زنوزی» مالک گسترش فولاد رسید و او در نخستین اقدام سرمربی موفق تیم پدیده(محمدرضا مهاجری) را به عنوان مدیر فنی سرخپوشان تبریزی انتخاب کرد.

مهاجری در لیگ هفدهم نتایج ارزنده ای با تیم پدیده گرفت و با وجود اینکه به دلیل شکایت یکی از بازیکنان خارجی این تیم برای دریافت مطالباتش، فدراسیون جهانی فوتبال ۶ امتیاز از این تیم مشهدی کسر کرد، اما او موفق شد با جایگاه یازدهمی برای پدیده لیگ هفدهم را به پایان برساند. مهاجری اواخر اردیبهشت ماه از پدیده جدا شدمهاجری سابقهٔ حضور در کادر فنی تیم های ابومسلم خراسان، استقلال اهواز، پاس تهران، راه آهن، داماش گیلان و صبای قم را دارد. اوتا زمان انتخاب سرمربی تیم، تمرینات تراکتورسازی را زیر نظر خواهد داشت.
انتهای پیام/


مدیر فنی تراکتور سازی مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار