رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر بوشهر گفت: چگونگی ادامه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در این شهر که روز‌های اخیر باعث نگرانی تاکسی داران شده در دست بررسی است.

ادامه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی بوشهر در دست بررسی است به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،   رضا فرشیان  رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر بوشهر گفت : رانندگان تاکسی‌های بوشهر در روز‌های اخیر در برخی از خیابان‌های پرتردد این شهر در اعتراض به فعالیت تاکسی‌های اینترنتی تجمع و اعلام کردند که فعالیت این تاکسی‌ها امنیت شغلی و معیشت آنان را تهدید می‌کند و از کار بیکار می‌شوند.

مسئول تاکسیرانی شهر بوشهر اضافه کرد: در این ارتباط با مسئول یکی از شرکت‌های تاکسی اینترنتی که قصد فعالیت در بوشهر دارد صحبت شده که بدون مجوز سازمان حمل و نقل در بوشهر فعالیت نکند.

فرشیان ادامه داد: با این حال آن‌ها اعلام داشتند از سازمان صنعت، معدن و تجارت مجوز فعالیت دارند.

وی بیان کرد: همچنین برای تصمیم گیری در این زمینه نشست‌هایی با حراست استانداری و فرمانداری بوشهر با حضور دادستان برگزار شد.

وی گفت: به تاکسی داران بوشهری نیز پیشنهاد شده که در شرکت‌های تاکسی اینترنتی فعالیت کنند که با مخالفت آن‌ها روبرو شد.

تاکسی داران بوشهر در روز‌های اخیر درچند نوبت دست از کار کشیدند و با تجمع و توقف تاکسی‌های خود در برخی خیابان‌های پرتردد این شهر باعث سد معبر شدند.

انتهای پیام/م

چگونگی ادامه فعالیت تاکسی های اینترنتی در دست بررسی است

برچسب ها: حمل و نقل ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.