رئیس شورای شهر تهران گفت: بحران‌های امروز اگرچه شبیه بحران‌های زمان انقلاب نیست، اما از آن‌ها سخت‌تر است.

کشور درگیر بحران‌های سخت تر از بحران‌های ابتدای انقلاب/ مانند گذشته از تمام بحران‌ها عبور می‌کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در مراسم تجدید بیعت با آ‌رمان‌های امام راحل که ظهر امروز(چهارشنبه) در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: در زمان امام خمینی(ره) و بعد از پیروزی انقلاب، سال‌های زیادی را با بحران‌های بسیار پشت سر گذاشتیم، در حالی که بحران‌های سیاسی و امنیتی داشته‌ایم، امام با درایت و وحدت آفرینی توانست از بحران‌ها ما را عبور کنیم و این انقلاب را تحویل مقام معظم رهبری دهد.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: امروز هم در شرایطی قرار داریم که شباهت‌هایی با همان بحران‌ها دارد.

وی با تاکید بر اینکه بحران‌های امروز اگر شبیه بحران‌های آن دوران نباشد، سخت‌تر از آن‌هاست، افزود: بحران‌های آن زمان را می‌توانستیم به مردم بگوییم، اما بحران‌های پیچیده فعلی را نمی‌توان به راحتی بیان کرد.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: امام توانست با ایجاد وحدت بین‌ احزاب و گروه‌ها از بحران‌ها عبور کند.

وی در ادامه به موضوعات مربوط به شهرداری پرداخت و گفت: بعد از استعفای نجفی، شورا توانست در یک زمان مناسب شهردار را انتخاب کند و امروز افشانی شهردار شده و با تعهد و تخصصی که از او سراغ داریم، امیدواریم مشکلات مردم را حل کند.

رئیس شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر در زمان انتخابات قول‌هایی دادند که حتما به ثمر می‌رسانیم و امیدواریم که افشانی بتواند وضعیت ترافیک، آلودگی هوا و بافت فرسوده به سرانجام برساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار