شمار کشته شدگان حوادث رانندگی دو ماه نخست امسال در مازندران ۱۹ درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در دومین نشست قرارگاه کاهش تصادفات پلیس راهور استان گفت: برابر آمار‌های اعلام شده مازندران با کاهش ۱۵ درصدی تصادفات در سال گذشته و کاهش ۱۹ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در دو ماه نخست امسال توانست به موفقیت‌های خوبی در این راستا دست یابد.

وی با تاکید بر سنجش و تجزیه و تحلیل علل تصادفات در دو حوزه پلیس راه و راهور، افزود: با تجزیه و تحلیل عوامل تصادفات به وقوع پیوسته باید برنامه ریزی‌ های جامعی در راستای کاهش تصادفات در فواصل زمانی مختلف صورت گیرد.

سردار میرفیضی با تاکید بر ارتقاء سطح آموزش کارکنان و تهدیدات و آسیب‌ های مبتلابه در این حوزه، گفت: تغییر ویترین، نظم بخشی و روان سازی ترافیک و تردد‌ها از مهمترین موارد قابل توجه در ایجاد نظم ترافیکی در معابر درون و برون شهری است.

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر برخورد با مظاهر علنی فساد در محور‌های درون و برون شهری استان، افزود: برای این که بتوانیم خروجی مناسبی از اقدامات انجام شده داشته باشیم باید تعریف فرمت‌ ها و موضوعات مورد نیاز و تجزیه و تحلیل عملکرد شهرستان‌ ها در پایان هر ماه، طرح‌ های ترافیکی مناسبی تدوین و به اجرا برسد.

سردار میرفیضی با اشاره به مناسبت‌های در پیش رو، گفت: با اجرای طرح تلفیقی در محور‌های ورودی استان در پوشش انتظامی و ترافیکی باید در سه حوزه انتظامی، ترافیکی و امنیت اخلاقی اقدام شود.

وی با تاکید بر هماهنگی با سازمان‌های مسئول در بحث ایمنی راه ها، رفع موانع موجود در برخی از محور‌ها و استفاده از منابع سازمانی و برون سازمانی، افزود: عوامل انسانی، زیر ساخت‌های جاده‌ ای و ساختار وسایط نقلیه از مهمترین موضوعاتی هستند که باید در بحث تصادفات مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/ م

آخرین آمار کشته شدگان حوادث رانندگی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.