وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در لفاظی جدید خود مدعی شد ایران عامل تنش‌های اخیر در غزه بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی اسرائیل نشنال نیوز، نفتالی بنت، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی، روز چهارشنبه ادعاهایی بی‌اساس را علیه کشورمان مطرح کرد.

بنت گفت: «نظر من درباره جنگ با غزه این است که علیه حماس به شدت سختگیری کنیم و از شهرک‌نشینان منطقه غزه با قدرت حمایت کنیم. این دقیقا کاری است که اکنون در حال انجام آن هستیم.»

وی به حمله موشکی نیروهای مقاومت فلسطین به اهدافی در شهرک‌های واقع در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و مدعی شد تنش‌های غزه اتفاقی و محلی نیست.

بنت در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود گفت: «مغز متفکر (این تنش‌ها) ایران، و بازوان آن، حماس است. اسرائیل جنبشی متمرکز و استوار را علیه مغز اختاپوسِ ایران تشکیل داده است. این اختاپوس با بازوان خود در لبنان، سوریه و غزه تلاش می‌کند به اسرائیل آسیب برساند.»

وی در لفاظی‌های خود مدعی شد: «از آنجا که ما در حال تشکیل جنبشی اقتصادی و سیاسی علیه ایران هستیم، تهران در تلاش است تمرکز ما را منحرف کند و با تکان دادن یکی از بازوان خود در غزه، ما را تحریک کند.»

روز سه‌شنبه، گروه‌های مقاومت فلسطینی در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها چند موشک را به سوی شهرک‌های نزدیک به نوار غزه شلیک کردند. در پی شلیک این موشک‌ها، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، حماس را مسئول دانست و ادعا کرد اسرائیل به این حمله به شدت پاسخ خواهد داد. بامداد روز چهارشنبه، ارتش رژیم صهیونیستی حملاتی را علیه اهدافی در نوار غزه انجام داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار