عضو هیأت علمی گروه پژوهشی اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: شماره 50 فصلنامه اخلاق به بررسی آسیب های فضای مجازی و راهکارهای صیانت از خانواده در برابر این آسیب ها پرداخته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عضو هیأت علمی گروه پژوهشی اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که فصلنامه «اخلاق» دارای رتبه علمی ترویجی است، اظهار داشت: این فصلنامه به همت پژوهشکده الهیّات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آماده و چاپ می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین اصغر هادی با بیان این که نه مقاله در این شماره به چاپ رسیده است، «ضعف سواد رسانه در استفاده از فضای مجازی و پیامدهای اخلاقی آن»، «راهکارهای اخلاقی قرآنی در ارتقای سواد استفاده از فضای مجازی در خانواده»، «راهکارهای صیانت از خانواده در برابر آسیب های فضای مجازی»، «نظارت خانواده بر اطلاعات و ارتباطات فرزندان در شبکه های اجتماعی از منظر اخلاق» و «تأثیرات اخلاقی استفاده از فضای مجازی بر پیوند زناشویی و روابط فرزندان در خانواده» را برخی از عناوین مقاله های چاپ شده در این شماره از فصلنامه برشمرد.

وی با دعوت از استادان، محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه و مؤسسات و مراکز وابسته برای ارسال مقالات پژوهشی در موضوعات اخلاق و دین و موضوعات مرتبط، فصلنامه را در تحقق به اهداف خود یاری رسانند.

شایان ذکر است: شماره 50 فصلنامه اخلاق چاپ و در دسترس همگان قرار گرفته است؛ علاقه مندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک می توانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه www.Aakhlagh.Morsalat.ir  و پایگاه اینترنتی مرسلات www.Morsalat.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.