معاون اداری مالی ستاد دیه کشور گفت: در ماه مبارک رمضان در کل کشور ۳۷۷ همایش با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علی مهربان شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن گلریزان که با حضور مسئولان استان کردستان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد امروز همه مردم برای یک امر و کار خیرخواهانه دور هم جمع شده‌اند و قطعاً همه ما دغدغه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را داریم.
وی گفت: امروز شاهد حضور خوبان و نیک‌اندیشانی بودم که برای آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد که به جرم «نداشتن» در زندان به سر می‌برند بی‌قرار هستند.
معاون اداری مالی ستاد دیه کشور تصریح کرد: تعدادی از این زندانیان جرائم غیرعمد به‌دلیل برخی مشکلات همچون ضمانت، تصادفات و بدهکاری در گوشه زندان هستند و توانایی پرداخت بدهی‌های خود را ندارند که باید همه با هم برای آزادی و بازگشت آنان به خانواده‌هایشان تلاش کنیم.
وی ادامه داد: امروز همه دور هم جمع شده‌ایم که شاهد آزادی تعدادی از این زندانیان باشیم تا بلکه آن‌ها نیز بتوانند در کنار خانواده‌های خود زندگی کنند و آسیب‌هایی که با نبود پدر و مادر پیش‌روی فرزندان خانواده بوده کاهش یابد.
مهربان با قدردانی از مشارکت مردم کردستان در انجام کار‌های خیرخواهانه افزود: در سال گذشته ۲۷۷ نفر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد شده‌اند که آزادی هر کدام از آن‌ها به‌منزله نجات دو طرف خانواده یک حادثه است.
وی اظهار کرد: در سال گذشته ستاد دیه کشور ۱۰ هزار و ۶۷۹ نفر زندانی جرائم غیرعمد را از زندان آزاد کردند که ۳۳۹ نفر آن‌ها از مددجویان زن و ۱۰ هزار و ۳۴۹ نفر از مددجویان مرد بودند و بدهی این مجموعه بالغ بر ۹۷۲ میلیارد تومان بوده است.
معاون اداری مالی ستاد دیه کشور گفت: در مجموع ستاد دیه کشور در این چند سال فعالیت بالغ بر ۱۱۳ هزار نفر زندانی را آزاد کرده و همه این اقدامات خیرخواهانه به کمک مردم، خیران و انسان‌های نوع‌دوست انجام شده است.
مهربان افزود: در ماه مبارک رمضان در کل کشور ۳۷۷ همایش با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

آزادی ۲۷۷ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان در سال گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.