مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر قزوین گفت: " آی تاکسی"، "بادسان شار" و" ۱۳۳ هوشمند " شرکت‌های تاکسی اینرتنی هستند که در قزوین فعالیت می‌کنند.

عبدالعلی دربندی زاده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر قزوین در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ گفت:در حال حاضر شرکت آی تاکسی با ۵۰ دستگاه خودرو، شرکت بادسان شار با ۸۰ دستگاه خودرو و شرکت ۱۳۳ هوشمند با ۱۸۰ دستگاه خودرو مسافران را جابه جا می‌کنند.

دربندی زاده اضافه کرد:این سه شرکت از اسفند پارسال فعالیت خود را آغاز کرده اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر قزوین گفت: نرخ کرایه نیز بر اساس تعرفه از پیش تعیین شده است، اما شرکت‌ها به صورت توافقی می‌توانند کمتر از کرایه پایه دریافت کنند.

به گفته دربندی زاده، در حال حاضر دو شرکت دیگر بدون دریافت مجوز از تاکسیرانی با حدود ۲۰۰ دستگاه خودرو در شهر قزوین فعالیت می‌کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد که برای جابه جایی از خودرو‌های این دو شرکت استفاده نکنند چراکه تاکسیرانی هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

در طرح تاکسی آنلاین شهروندان می‌توانند با نصب اپلیکیشن و با مشخص کردن مبدا و مقصد تاکسی‌های موجود اطراف خود را به صورت زنده در نقشه اینترنتی بیابند و در کمترین زمان ممکن از آن استفاده کنند.

سه هزار و ۸۰۰ تا ۴ هزار دستگاه تاکسی با سه رنگ زرد، نارنجی و سبز در شهر قزوین مسافران را جا به جا می‌کنند.

انتهای پیام/

فعالیت شرکت های تاکسی آنلاین در قزوین

برچسب ها: تاکسیرانی ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.