معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: چهارمین دوره نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان اردبیل برگزار می‌شود.

علیرضا دباغ عبداللهی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت:براساس هدفگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده چهارمین دوره نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: این نمایشگاه از تاریخ چهارم تا هشتم تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل برگزار می‌شود که در این نمایشگاه 55 غرفه از 12 استان در بخش صنایع دستی، 20 غرفه در بخش گردشگری، پنج غرفه در بخش سرمایه‌گذاری، دو غرفه در بخش میراث فرهنگی و یک غرفه ویژه دفتر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تدارک دیده شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از حضور سه کشور خارجی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: از کشورهای ترکیه، آذربایجان و گرجستان، پنج دفتر خدمات گردشگری که در خصوص اعزام گردشگر به ایران فعال هستند برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل خواهد آمد.

دباغ عبداللهی اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی مناسب و مطلوب برای معرفی قابلیت‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خواهد بود که امیدواریم بتوانیم از فرصت پیش آمده استفاده مطلوب و موثری داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.