رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو از دستگیری دو سارق موتورسوار در خیابان نامجو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مهدی کرمی رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو اظهار کرد: برابر دستور فرمانده انتظامی تهران بزرگ مبنی بر برقراری نظم و آرامش شهروندان در شب‌های ماه مبارک رمضان و در راستای برخورد با سارقان موتورسیکلت و کیف قاپ، ماموران گشت انتظامی این کلانتری اقدام به برقراری پست‌های ایست و بازرسی در محدوده استحفاظی خود کردند.

وی افزود: در این راستا، ماموران ضمن کنترل مدارک شناسایی و هویتی موتورسواران مشکوک با افرادی که به نوعی فاقد اسناد و مدارک هویتی و مدارک وسیله نقلیه بودند، بر اساس قانون برخورد می‌کردند.

رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو گفت: این اقدامات تا پاسی از شب ادامه داشت تا اینکه ۲ موتورسوار به محض رسیدن به پست ایست و بازرسی به ناگهان تغییر مسیر داده و سعی کردند با عبور از خیابان یک طرفه از ماموران دور شوند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: این حرکت از نگاه تیز ماموران پلیس دور نماند و بلافاصله با احتمال سارق بودن آن‌ها به تعقیبشان پرداختند.

وی افزود: در این تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند هر دو سارق را متوقف و وسیله نقلیه آن‌ها را توقیف کنند و هر دو مظنون تحت عنوان سرقت موتورسیکلت به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو گفت: مظنونین در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که در نتیجه آن به جرم خود مبنی سرقت موتورسیکلت اعتراف و عنوان داشتند که با همدستی هم موتورسیکلت مذکور را از همان محدوده نامجو به سرقت برده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار