مشکل کامیون داران مازندرانی با اعمال مشوق‌های مالی و صنفی پایان یافت.

علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: کرایه حمل کالا برای جبران بخشی از گرانی‌ها برای رانندگان کامیون تا ۲۰ درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه همه کامیون داران استان از امروز تخلیه و بارگیری کالا را از سر گرفتند، افزود: بخشی از کامیون داران منطقه امیرآباد به نداشتن انجمن صنفی اعتراض داشتند که مقرر شد انجمن صنفی مستقل برای این رانندگان ایجاد شود.

نصیری گفت: کمبود امکانات بهداشتی و رفاهی در بندر امیرآباد نیز از جمله دلایل اعتراض این کامیون داران بود که مقرر شد با همکاری مسئولان این بندر، امکانات مناسب بهداشتی راه اندازی و نمازخانه تجهز شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل مازندران گفت: معطل شدن رانندگان در گمرک هنگام تخلیه وبارگیری کالا نیز از جمله اعتراض‌های کامیون داران بود که در نشست با مسئولان گمرک استان مقرر شد تعداد باسکول‌ها افزایش یابد.

وی گرفتن کمیسیون و وجه اضافی توسط شرکت‌های باربری از رانندگان را نیز از دلایل اعتراض این افراد دانست و گفت: با تشکیل گروه‌های نظارتی و حضور یک بازرس در هر شرکت حمل و باربری این مشکل نیز برطرف شد.

نصیری با بیان اینکه تخلیه و بارگیری کالا اکنون در همه مناطق استان از جمله بنادر نوشهر و امیرآباد در حال انجام است، افزود: مشکل تامین نهاده‌های دامی برای مرغداری‌ها که با اعتراض کامیون داران ایجاد شده بود اکنون برطرف شده است.
انتهای پیام/آ

پیگیری مطالبات کامیون داران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.