رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از تشکیل 831 پرونده تخلف در دوماه نخست سال جاری در همدان خبر داد.

تشکیل یک هزار و 74پرونده تخلف در دوماه نخست سال جاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا شجاعی رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال 19 یک هزار و 574 مورد بازرسی در سطح استان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام شد.

وی در ادامه افزود: از این تعداد یک هزار و ۷۴ متخلف شناسایی و پرونده برای آن‌ها تشکیل شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه در دوماهه امسال در حوزه انبار و سردخانه 118 مورد بازرسی انجام شده و تخلفی مشاهده نشده است، گفت: در حوزه عمده فروشی نیز با  476 مورد بازرسی و تشکیل 16 پرونده تخلف  از اقدامات این اداره بوده است.

شجاعی  در ادامه بیان کرد:  از 19 هزار و 574 مورد بازرسی انجام شده 237 بازرسی با یک مورد پرونده تخلف مربوط به بخش تولیدی و صنعتی بوده است.

وی با  بیان اینکه  در بخش تولیدی و صنفی نیز یک هزار و 280 بازرسی با تشکیل 126 پرونده تخلف انجام شد، گفت: در دوماهه امسال در حوزه انبار و سردخانه 118 مورد بازرسی انجام شده و تخلفی مشاهده نشده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه عنوان کرد: 476 مورد بازرسی با تشکیل 16 پرونده تخلف نیز در حوزه عمده‌فروشی انجام شده است.

شجاعی  با اشاره به اینکه در بخش آرد 25 تن، برنج 12 تن و روغن 5 تن تخلف یابی شده است، بیان کرد: در حوزه خدماتی نیز 3 هزار و 250 مورد بازرسی با تشکیل 242 پرونده تخلف انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه 14 هزار و 213 مورد بازرسی در دوماهه امسال در حوزه خورده فروشی انجام و 689 پرونده تخلف تشکیل شده است، ابراز کرد: در بخش غذا یک هزار و 572 پرس، کرایه تاکسی 700 مورد، گوشت 6 تن، میوه 3 تن، کود یک تن و نان 40 هزار قرص تخلف یابی شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان به  گزارش‌ها و شکایات ارائه شده به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اشاره کرد و گفت: 138 تماس تلفنی و 399 گزارش کتبی و حضوری به سازمان ارائه شده است.

انتهای پیام/د.ا

هزار و 47 تخلف در سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.