وزنه برداران فیجی خواهان بازگشت سرمربی سابق خود شدند

طبق ادعای نشریه داخلی فیجی، وزنه برداران این کشور علاقه چندانی به فعالیت زیر نظر توکلی ندارند و خواهان حضور مربی سابق خود هستند.

تصحیح شد//////طبق ادعای نشریه  fijisun وزنه برداران این کشور خواهان بازگشت جووویتی شدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتصاب یک ایرانی به عنوان مربی تیم ملی وزنه‌برداری فیجی تعداد زیاد از ورزشکاران نوجوان، جوان و بزرگسال فیجی در اعتراض به این انتخاب از حضور در رقابت‌های اقیانوسیه که ماه آینده برگزار می‌شود، کناره‌گیری کردند.

پس از این اتفاق کمیته المپیک فیجی و اتحادیه ورزش این کشور نمایندگانی را برای صحبت با ورزشکاران فرستادند.

نشریه fijisun در این باره نوشت:باشگاه وزنه برداری لووکا در نظر دارد برای اولین بار در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ از یک مربی محلی استفاده کند.

پنی تووی رئیس این باشگاه گفت: می‌خواهیم از این طریق به جهان نشان دهیم که می‌توانیم از طریق جویوویچ مربی داخلی خودمان به موفقیت دست یابیم.

هیئت نمایندگی از جمله نخست وزیر و سایر مقامات فیجی به صحبت‌های ورزشکارانی که پس از انتصاب حسین توکلی به عنوان سرمربی این کشور از حضور در مسابقات منطقه‌ای و بین المللی خودداری کرده بودند، گوش دادند.

تاوای یکی از اعضای وزنه برداری این کشور گفت: بدون شک یک مربی محلی می‌تواند رویای ما برای کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را برآورده سازد. راگبی ما هم در المپیک ریو توسط یک مربی داخلی به مقام قهرمانی رسید و ما هم می‌خواهیم ثابت کنیم که با مربی محلی می‌توانیم این کار را تکرار کنیم.

تاوای پیشنهاد کرد که توکلی را به ایران باز گردانند به جای او جوویتی را به عنوان سرمربی تیم ملی فیجی انتخاب کنند.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

وزنه برداران فیجی مخالف حضور توکلی در این کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار