وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای مصوبه شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات، رسول سراییان را به عنوان عضو و دبیر کمیته طرح ایجاد قطب مراکز داده با سرمایه گذاری بخش خصوصی منصوب کرد.

به گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای مصوبه شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات، رسول سراییان را به عنوان عضو و دبیر کمیته طرح ایجاد قطب مراکز داده با سرمایه گذاری بخش خصوصی منصوب کرد.
در متن حکم رسول سراییان آمده است:
جناب آقای دکتر سراییان
معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران
با توجه به لزوم اجرایی شدن تکالیف این وزارت برای توسعه و تکامل شبکه ملی اطلاعات و در راستای مصوبه شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات، بدینوسیله جناب عالی را که دارای سوابق برجسته فنی و مدیریتی می باشید به عنوان عضو و دبیر کمیته " طرح ایجاد قطب مراکز داده با سرمایه گذاری بخش خصوصی" منصوب می نمایم تا با رعایت مفاد سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات و استفاده از اختیارات قانونی و ظرفیت ها و منابع علمی، تخصصی و زیرساختی آن سازمان یکی دیگر از زیرساخت های مهم شبکه ملی اطلاعات در کشور محقق گردد.
ضروری است ضمن مشارکت فعال و حضور مستمر در جلسات کمیته در انجام تکالیف مندرج در برنامه طرح مذکور اقدام و اهتمام اثربخش و کارایی لازم را به عمل آورید.
محمد جواد آذری جهرمی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار