سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: حادثه آتش سوزی یک واحد مسکونی در خیابان پیامبر مرکزی مصدومی نداشت.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ساعت 13:32 دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی ساختمان مسکونی به آدرس خیابان پیامبر مرکزی نرسیده به هجرت مجتمع مسکونی لاله به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله 3 ایستگاه با امکانات کامل به همران نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

نجات جان ۱۵ نفر از راه پشت بام در آتش سوزی خانه خیابان پیامبر

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه 7 واحدی بود که در طبقه منفی یک آن کارگران در حال برشکاری یک مخزن گازوئیل بوده اند. این مخزن به یکبار دچار آتش سوزی می شود و دود غلیظ طبقات بالایی و ساختمان مجاور را پر می کند.

نجات جان ۱۵ نفر از راه پشت بام در آتش سوزی خانه خیابان پیامبر

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: زمانی که آتش نشانها به محل رسیدند، یک سری از ساکنان از ساختمان خارج شدند، اما تعدادی در داخل ساختمان محبوس شده بودند.

نجات جان ۱۵ نفر از راه پشت بام در آتش سوزی خانه خیابان پیامبر

ملکی گفت: همزمان با خاموش کردن اتش تعدادی از آتش نشان ها به طبقات بالای و برای نجات جان ساکنان رفتند و توانستند 15 نفر از ساکنان را از راه پشت بام به وسیله نردبان هیدرولیکی از ساختمان خارج کنند.

وی افزود: در داخل طبقه منفی یک سیلندر گاز و یک سیلندر اکسیژن وجود داشت و اگر آتش به آنها می رسید، منجر به انفجار ساختمان می‌شد؛ اما آتش نشانها توانستند به سرعت آتش راخاموش کنند و این حادثه بدون مصدومیت فردی به پایان رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار